2تن مواد مخدر از یک باند قاچاق در کرمان کشف شد

۲ تن مواد مخدر از یک باند قاچاق در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک تن و ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر که در یک انبار در شهر کرمان دپو شده بود، بامداد روز گذشته کشف و ۲ نفر از اعضای این باند قاچاق دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار، سردارعبدالرضا ناظری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک باند قاچاق و ترانزیت مواد مخدر بر اساس اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استانهای کرمان، غرب تهران و اصفهان شناسایی شد.

وی ادامه داد: این باند، مواد مخدر را از مرزهای شرقی وارد کشور می کرد و پس از گذر از استان هایی مانند کرمان و یزد آنها را به مرکز کشور انتقال می داد.

وی گفت: اقدامات اطلاعاتی و شناسایی این باند مواد مخدر انجام شد و در نهایت با هماهنگی دادستان مرکز کرمان و پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، بامداد روز جمعه (۱۸ آذرماه جاری) طی عملیاتی غافلگیرانه ۲ نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار داشت: در راستای کشف مواد مخدر از این باند قاچاق ابتدا مقداری از مواد مخدر در یک منزل در شهر کرمان و مابقی مواد که در یک انبار دپو شده و آماده جاسازی و انتقال به استان های دیگر بود، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه میزان مواد مکشوفه بیش از یک تن و ۹۵۰ کیلوگرم شامل تریاک و حشیش بوده است تصریح کرد: سایر اعضای این باند قاچاق مواد مخدر شناسایی شده و هماهنگی قضایی و اخذ نیابت برای دستگیری این افراد در حال انجام است.

سردار ناظری ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای انتظامی استان کرمان اجازه تردد به قاچاقچیان را نخواهند داد و با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیات شجاعانه و ایثارگرانه پلیس با افرادی که جان، آسایش و امنیت مردم را به هم می زنند، برخورد می کند.

وی افزود: حدود به ۲ تن و ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته و از ابتدای سال جاری تاکون در فرماندهی انتظامی استان کرمان بیش از ۶۰ تن کشفیات انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده به طوری که این استان در این زمینه رتبه دوم کشور را دارد.

دادستان کرمان نیز در جمع خبرنگاران با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی این استان در مبارزه با مواد مخدر گفت: بخش عظیمی از مواد مخدری که روانه عمق کشور است با تلاش های شبانه روزی نیروی انظتامی کشف می شود.

مهدی بخشی افزود: دستگاه قضایی استان کرمان نیز مانند گذشته در اینگونه موارد همکاری لازم را با نیروی انتظامی دارد و در خصوص کشف محموله مواد مخدر روز گذشته در شهر کرمان، پرونده تشکیل و ۲ نفر از متهمین دستگیر شدند و درصدد شناسایی سایر متهمین هستیم تا براساس مقررات با توجه به حجم مواد کشف شده برخورد متناسب انجام شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا