مدیرعامل سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمان خبر داد:


پلاک‌گذاری ۷۰۷ مغازه‌ در بازار بزرگ کرمان

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان، از پلاک‌گذاری ۷۰۷ مغازه‌ در بازار بزرگ کرمان خبر داد.
به گزارش کِرنا، هادی کاربخش، افزود: این اقدام براساس طرح و مصوبه شورای اسلامی شهر کرمان و با همکاری واحد خدمات و تاسیسات شهرداری انجام گرفته است.
وی هدف از پلاک‌گذاری مغازه‌های بازار را ساماندهی مغازه‌ها و پیگیری شکايات محتمل مردمی دانست.
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم در صورت بروز هرگونه تخلف و سایر مشکلات صنفی ازجمله سدمعبر، با شماره تماس‌‎های مندرج بر روی این برچسب‌ها، سازمان مشاغل شهری شهرداری را مطلع کنند

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا