933کیلو تریاک از کامیون عبوری در کرمان کشف شد

۹۳۳ کیلو تریاک از کامیون عبوری در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۹۳۳ کیلو تریاک جاساز زیر بار سنگ منگنز یک دستگاه کامیون عبوری از محور زاهدان به کرمان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی از بارگیری یک محموله بسیار سنگین مواد مخدر درون یک دستگاه کامیون و عبور شبانه آن از محور زاهدان – کرمان مطلع و طی عملیات شبانه در این محور مستقر شدند.

وی افزود: ماموران پس از چندین ساعت استقرار و همچنین گشت زنی نامحسوس در این محور در نهایت کامیون مورد نظر که حامل بار شن و سنگ منگنز بود را مشاهده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: ماموران پس از انتقال این کامیون به پارکینگ و تخلیه بار آن ۹۳۳ کیلو تریاک مخفی سازی شده زیر بار سنگ منگنز این کامیون را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سردار ناظری با اشاره به واکاوی اطلاعاتی متهم به منظور شناسایی دیگر عاملان و رابطان حمل اینگونه محموله های سنگین تاکید کرد: همانطور که بارها هم تاکید کرده ایم درصد زیادی از موفقیت های پلیس و رقم خوردن کشفیات خرد و کلان در گرو مشارکت خود مردم با خادمان نظم و امنیت است.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل عبور و ترانزیت باندهای مواد مخدر است که در مسیر مقابله با این پدیده شوم هزینه های فراوان مادی و معنوی متحمل می شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا