🔰فرمانده انتظامی استان کرمان:

💠تعامل حداکثری بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در استان کرمان وجود دارد/ وضعیت ترافیکی مدارس به صورت مدرسه ای بررسی می شود

💢فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه تعامل حداکثری بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در استان وجود دارد گفت: وضعیت ترافیکی مدارس به صورت مدرسه ای توسط نیروی انتظامی بررسی می شود.

❎ به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد برای آینده کشور خاطر نشان کرد: همه ی ما و مسئولان کشور در مدارس توسط معلمان، پرورش یافته ایم و مدیون نظام تعلیم و تربیت هستیم.

✅وی با بیان اینکه تعامل حداکثری و اثر بخش بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی وجود دارد گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای کاهش جرایم است.

❎ناظری با بیان اینکه تعامل و همکاری آموزش و پرورش مکمل رسالت های سازمانی این دو نهاد مهم است خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش در دورترین نقطه حتی با وجود یک دانش آموز فعالیت آموزشی خود را انجام می دهد و نیروی انتظامی نیز باید امنیت و آرامش را برای ارائه خدمات آموزشی فراهم کند.

✅فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه سال تحصیلی آینده به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس در دوسال اخیر حساس است تاکید کرد: پلیس و معلمان باید با تعامل و همکاری خانواده ها زمینه بازگشایی همراه با آرامش مدارس را فراهم نمایند.

❎سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه سال کاری در آموزش و پرورش «بازگشایی مدارس» و نیروی انتظامی « هفته فراجا» مهر ماه است گفت: این همزمانی نقطه عطفی برای تعامل همکاری این دو نهاد ارزشی است.

✅وی با بیان اینکه بازگشایی مدارس اکثر امور زندگی خانواده ها و جامعه را تحت تاثیر خود قرار می دهد خاطر نشان کرد: مهمترین رسالت پلیس در زمینه بازگشایی مدارس بحث ترافیک، ایمن سازی و ایجاد فضای ایمن همراه با آرامش برای دانش آموزان است.

❎ناظری با تاکید بر اعمال محدودیت ترافیکی در خیابان های اطراف مدارس گفت: موضوع ترافیکی مدارس، مدرسه به مدرسه بررسی می شود و کارگاه آموزش های لازم ترافیکی ویژه دانش آموزان، فرهنگیان، اولیا و ساکنان خانه های اطراف مدارس برگزار می شود.

✅وی با اشاره به نقش مهم آموزش و توانمند سازی در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی از برگزاری دوره های آموزشی در ۷ هزار و ۸۲۶ مدرسه توسط ۳۳۵ نفر از کارشناسان انتظامی استان خبر داد.

❎بر پایه این گزارش: نشست مشترک فرماندهان نیروی انتظامی و مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و فرماندهی نیروی انتظامی استان به صورت مجازی برگزار شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا