📣اطلاعيه تمدید مجدد مهلت ثبت نام پنجمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401

پيرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام پنجمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1401در تاریخ 1401/06/01 و با توجه به اعلام هیات تشخیص صلاحیت مشاوران رسمی مالیاتی، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از متقاضیانی که تا  تاریخ (1401/06/19) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز سه شنبه مورخ 1401/06/22 نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند. 
 ضمناً مقررگرديد امکان ويرايش اطلاعات براي متقاضيان ايجاد گردد. بر این اساس، آن دسته از داوطلباني که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت نام (1401/06/22)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
لازم به تاکید است استفاده از ماشین حساب ساده در جلسه آزمون مجاز است.
 
🔸روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا