یحیی کمالی پورنماینده ادوار مجلس:


زیر سوال بردن ارزش‌های مدافعان حرم با هیچ معیار اخلاقی سازگاری ندارد

🔸كمالی پور با بیان اینكه شهید همدانی در همه صحنه‌های انقلاب برای دفاع از كشور حضور داشته است به هجمه‌های علیه ایشان اشاره و بیان كرد: از هر نظر، زیر سوال بردن ارزش‌هایی كه عزیزان مدافع حرم خلق كردند با هیچ معیار حقوقی و اخلاقی سازگاری ندارد.

نماینده ادوار مجلس:
زیر سوال بردن ارزش‌های مدافعان حرم با هیچ معیار اخلاقی سازگاری ندارد
كمالی پور با بیان اینكه شهید همدانی در همه صحنه‌های انقلاب برای دفاع از كشور حضور داشته است به هجمه‌های علیه ایشان اشاره و بیان كرد: از هر نظر، زیر سوال بردن ارزش‌هایی كه عزیزان مدافع حرم خلق كردند با هیچ معیار حقوقی و اخلاقی سازگاری ندارد.

📻 برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص هجمه به شهید همدانی با دكتر یحیی كمالی پور، نماینده ادوار مجلس و قاضی سابق دیوان عالی كشور به صورت تلفنی گفتگو كرد.

🔹یحیی كمالی پور با بیان اینكه شهدا درخت اسلام را آبیاری كردند، به شهید همدانی اشاره و بیان كرد: شهید همدانی در یك خانواده محروم بزرگ می‌شود، رشد می‌كند و به تعالی می‌رسد.

🔹وی با اشاره به اینكه شهید همدانی در هر صحنه‌ای از انقلاب حضور پر رنگ داشته است، یادآور شد: شهید همدانی در مبارزه با رژیم ستم شاهی، عناصر تجزیه طلب، جنگ در مقابل عراق و پس از جنگ هر كجایی كه احساس كرده است اسلام و انقلاب و ایران به كمك نیاز دارد حضور پر رنگ داشته است. خیلی‌ها نقش شهید همدانی را در وقایع نمی‌دیدند اما ایشان حضور پر رنگ برای اعتلای آرمان‌های انقلاب و نظام داشتند.

🔸نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو به ادبیات و نامه‌های برخی افراد در هجمه به شهید همدانی اشاره و بیان كرد: وقتی یك سرباز مدافع وطن از همه هستی خود می‌گذرد و برای حفظ و بقای یك نهضت جان فشانی می‌كند، باید هر فردی با هر مرام و مسلكی، او را ستایش كند و این موضوع ارتباطی با مسائل دینی و مذهبی ندارد.

🔹کمالی پور تصریح كرد: كسانی كه دفاع فرزندان ایران در سوریه زیر سوال می‌برند باید بدانند اگر این فرزندان در سوریه شهید نمی‌شدند در خانه‌هایمان امنیت نداشتیم و در كوچه‌های تهران باید می‌جنگیدیم. از هر نظر، زیر سوال بردن ارزش‌هایی كه عزیزان مدافع حرم خلق كردند با هیچ معیار حقوقی و اخلاقی سازگاری ندارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا