گرمخانه موقت کرمان فعال شد

گرمخانه موقت کرمان فعال شد

معاون فرهنگی شهرداری کرمان با اعلام اینکه راه اندازی گرمخانه دائمی در مجموعه پردیسان قائم این شهر در آینده نزدیک عملیاتی می شود گفت: باتوجه به برودت هوا گرمخانه موقت در ابتدای جاده قدیم ماهان راه اندازی و فعال شد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری کرمان، عبدالرضا شیخ شعاعی توضیح داد: گرمخانه موقت با ظرفیت ۴۰ نفر راه اندازی و فعال شده است.

معاون فرهنگی شهردار کرمان با بیان اینکه وجود گرمخانه‌ها در محدودۀ مسکونی شهر همواره مورد اعتراض اهالی محل قرار می‌گیرد و درنهایت منجر به تعطیلی می‌شود، خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این موضوع، ساختمان موجود در پردیسان قائم(عج) برای این منظور انتخاب شده است.

وی، به گرمخانه واقع در میدان «بیرم‌آباد»، ورودی جاده قدیم «ماهان» اشاره کرد و گفت: این گرم‌خانه، به‌دلیل اعتراض اهالی محل، تعطیل شده بود.

گرمخانه موقت کرمان فعال شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، در عین حال بیان کرد: البته با توجه به سردی هوا در روزهای اخیر، گرم‌خانه ورودی جاده قدیم «ماهان» فعال شد.

شیخ‌شعاعی با اشاره به شروع تعمیرات و آماده‌سازی ساختمان برای ایجاد گرم‌خانه در پردیسان قائم(عج) افزود: این گرمخانه به‌دلیل دوری از فضای مسکونی شهر، به‌صورت ثابت و همیشگی در اختیار افراد بی‌خانمان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ظرفیت این گرم‌خانه ۴۰۰ نفر است که ۲۰۰ نفر در بخش آقایان و نیز همین میزان برای خانم ها گنجایش دارد.

معاون فرهنگی شهردار کرمان افزود: ساختمان گرم‎خانه ۲ ورودی مجزا برای خانم‎ ها و آقایان دارد و به‌صورت تفکیک‌شده ازهم ساخته می‌شود.

شیخ‌شعاعی، امکانات گرمخانه را در هر بخش شامل سرویس بهداشتی، حمام، آرایشگاه، آشپزخانه و آلاچیق ذکر کرد و ادامه داد: برای در اختیار قراردادن غذای گرم به افراد نیازمند و بی‌خانمان، ساخت آشپزخانه صنعتی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی، با تأکید بر اینکه این گرمخانه با همکاری شهرداری و یک مرکز خیریه ساخته می‌شود، گفت: گرمخانه شهر کرمان با انجام تعمیرات و اضافه‌کردن امکانات لازم، تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، گرمخانه را محل نگهداری متکدیان و افراد بی‌خانمان و نیازمند ذکر کرد و یادآور شد: معتادان جمع‌آوری‌شده از سطح شهر نیز تا زمان تعیین‌تکلیف، در این محل نگه‌داری خواهند شد.

شیخ‌شعاعی افزود: پس از تکمیل ساختمان، مدیریت گرمخانه در اختیار مرکز خیریه قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه برای توانمندسازی معتادان نیز ازسوی مرکز خیریه، اقداماتی انجام می‌شود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا