نخستین کاروان دانش‌آموزان کرمان راهی اردوی راهیان نور شد

– نخستین کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزان استان کرمان عصر جمعه از محل گلزار شهدای کرمان راهی مناطق عملیاتی دروان دفاع مقدس شد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار، نخستین کاروان دانش آموزان دختر کرمانی امروز طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان از جوار تربت پاک شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه این آیین و در جمع خبرنگاران گفت: امروز مراسم بدرقه و اعزام زائران و راهیان مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان خوزستان را داریم که ۲۷۵ نفر از دانش آموزان دختر مدارس ناحیه یک و ۲ شهر کرمان به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

سردار محمد علی نظری افزود: این روند تا پایان سال ادامه پیدا می کند و تا اواسط اسفند ۲ هزار و ۵۰۰ دختر دانش آموز استان کرمان را اعزام می کنیم.

وی بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر نیز از نیمه اسفند به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: همچنین در نظر داریم دانشجویان، اعضای بسیج اساتید و بسیج محلات را به یادمان های دفاع مقدس برای بهره گیری از فرهنگ شهید و شهادت اعزام کنیم.

وی تصریح کرد: هدف ما این است تا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان‌ بیش از ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف در این اردوهای شرکت کنند.

سردار نظری تاکید کرد: زیرساخت ها در اهواز آمادگی پذیرش اردوهای راهیان نور را دارد، اما در بحث ایاب و ذهاب نواقص و مشکلاتی داریم که امیدواریم با برطرف شدن آن همه عزیزانی که مشتاق زیارت یادمان های شهدا هستند اعزام شوند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا