مدیر پایانۀ مسافربری شهرداری کرمان:

پایانه یک مجموعۀ زنده و پویاست/ منتقدان به‌صورت سرزده به پایانه مراجعه کنند

مدیر پایانۀ مسافربری شهرداری کرمان گفت: شرکت‌ها در پرداخت اجارۀ خود به پایانه مسافربری همکاری نمی‌کنند و با وجود اینکه چندین بار با اداره‌کل راهداری مکاتبه کردیم که درخصوص گازوئیل‌ریزی اتوبوس‌ها و برداشت آب توسط رانندگان، ورود کند، تاکنون اقدامی انجام نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ، مجید مشرفی، در پاسخ به انتقاد مدیرکل راهداری استان درخصوص وضعیت پایانه مسافربری کرمان، با اشاره به اینکه سال گذشته، سپاه و ستاد برگزاری سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی، عملکرد پایانۀ مسافربری را مطلوب ارزیابی کردند و رضایت داشتند، افزود: سال گذشته، درخصوص سرویس‌دهی به مسافران ورودی به کرمان تا گلزار شهدا و محل‌های اسکان را و برپایی موکب در مجموعۀ پایانه اقدام کردیم.

وی با اشاره به بهسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پایانه پیش از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سال گذشته، به در حال ساخت بودن چند چشمه سرویس بهداشتی جدید، اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 70 چشمه سرویس بهداشتی در پایانه وجود دارد که در زمینۀ تأمین آب موردنیاز آن‌ها با مشکل مواجهیم، اما با وجود مشکلات، همواره سعی کردیم خدمت‌دهی مناسبی به مراجعان داشته باشیم.

مدیر پایانۀ مسافربری شهرداری کرمان افزود: سال گذشته با وجود تعداد زیاد مسافران و زائرانی که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به کرمان سفر کردند، مشکلی نداشتیم.

مشرفی ادامه داد: امسال هم جلسات هماهنگی برای سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تشکیل شده و در مجموعۀ پایانه، موکبی برپا می‌شود که ساماندهی و خدمت‌دهی به زائران را در بدو ورود به کرمان انجام خواهد داد.

وی بیان کرد: از کسانی که به وضعیت پایانۀ مسافربری شهرداری انتقاد دارند، می‌خواهم به‌صورت سرزده به پایانه مراجعه کرده و مستندسازی کنند؛ چراکه پایانه یک مجموعۀ زنده و پویاست و هر لحظه با ورود و خروج اتوبوس‌ها و تردد افراد زیادی مواجه است.

مدیر پایانۀ مسافربری شهرداری کرمان تصریح کرد: با وجود اینکه ما در تأمین آب موردنیاز سرویس‌های بهداشتی و شست‌وشوی مجموعه دچار مشکل هستیم، برخی از رانندگان اتوبوس، حجم زیادی آب از سرویس‌ها برمی‌دارند.

مشرفی ادامه داد: یکی دیگر از مسایل، گازوئیل‌ریزی اتوبوس‌هاست که از اداره‌کل راهداری تقاضا داریم دو مسئله برداشت آب و گازوئیل‌ریزی را کنترل و به رانندگان گوش‌زد کند.

وی تأکید کرد: برخی مسایل مربوط به مراجعه‌کنندگان و رانندگان است که باید در نظافت و حفظ مجموعه همکاری کنند، اما متأسفانه با وجود نصب تابلوهایی در این زمینه، رعایت نمی‌کنند.

مدیر پایانۀ مسافربری شهرداری کرمان، با اشاره به موقعیت پایانۀ مسافربری تصریح کرد: متأسفانه شاهد سرقت حفاظ‌های مجموعه و حضور قابل توجه کارتن‌خواب‌ها در پایانه هستیم و با سرد شدن هوا، تعداد زیادی از این افراد در نمازخانۀ مجموعه استراحت می‌کنند که مسئله اصلی، عدم رعایت مسایل بهداشتی و نظافت توسط آن‌هاست.

مشرفی با اشاره به اینکه پایانۀ مسافربری جزو اموال عمومی است و سایر ارگان‌ها هم باید در رفع مشکلات مجموعه همکاری کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای مراجعات، حجم کار هم بسیار زیاد است، اما متأسفانه شرکت‌ها در پرداخت اجارۀ خود به پایانه همکاری نمی‌کنند و با وجود اینکه چندین‌بار با اداره‌کل راهداری مکاتبه کردیم که درخصوص مسئله گازوئیل‌ریزی اتوبوس‌ها و برداشت آب توسط رانندگان، ورود کند، تاکنون اقدامی انجام نگرفته است.

وی با اشاره به تنظیف ویژۀ پایانۀ مسافربری کرمان در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، افزود: امسال هم مانند سال‌های گذشته، تمام توان خود را به‌ار می‌گیریم که خدمت‌دهی مطلوبی به زائران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی داشته باشیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا