مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان:

ترافیک محدوده پارک «نشاط» مقطعی است/ رانندگان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با بیان اینکه در حال حاضر، مسیر رفت‌و‌آمد خودروها در معابر اطراف پارک «نشاط» مسدود است، گفت: این ترافیک در راستای گسترش شبکه آب و فاضلاب شهری ایجاد شده و مقطعی است.

به ‌گزارش خبرنگار، علی سعیدی افزود: شرکت آب و فاضلاب درخواست دوماه مسدودی مسیر مذکور را داشت که شهرداری موافقت نکرد و تأکید شد پروژه با سرعت بیشتر حداکثر طی مدت یک ماه اجرا و مسیر بازگشایی شود.

وی از شهروندان، به‌ویژه ساکنان محدوده اطراف پارک «نشاط»، به‌خاطر صبوری در تحمل ترافیک ایجادشده سپاسگزاری کرد و گفت: در حال حاضر، مسیرهای عبور و مرور از سمت پارک «نشاط» به سمت خیابان «شهید مطهری» و تقاطع «بسیج» و بالعکس، مسدود است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ادامه داد: از خودروهایی که قصد ورود به محدوده پارک «نشاط» دارند، تقاضا داریم با استفاده از علایم راهنما و بنرهایی که توسط پیمانکار این طرح تدارک دیده شده، مسیر جایگزین خود را انتخاب کنند.

سعیدی درخصوص وضعیت ترافیکی این محدوده گفت: رانندگان خودروها می‌توانند با ورود به خیابان «سعدی»، از مسیر خیابان «سعدی» و «اسفندیاری» به خیابان «شهید مطهری» وارد شوند.

وی اضافه کرد: رانندگان می‌توانند قبل از ورود به محدوده‌ پارک «نشاط» و معابر اطراف، با انحراف به‌شرق، از مسیر خیابان «سعدی» و «اسفندیاری» استفاده کنند و به خیابان «شهید مطهری» وارد شوند و از پل «9 دی» استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ادامه داد: گروهی دیگر از رانندگان می‌توانند با استفاده از مسیرهای جایگزین غرب این محدوده، با عبور از خیابان «خواجو» به کوچه «آسیاباد شمالی» رفته و از مسیرهای مورد نظر از قبیل خیابان «میرزا آقاخان» و خیابان «بهزاد» استفاده کنند.

سعیدی، با قدردانی از مردم به‌خاطر صبوری و همراهی در جهت توسعه زیرساخت‌های شهری، درخواست کرد در صورت امکان طی مدت اجرای این طرح، از مسیرهای اطراف پارک «نشاط» استفاده کرده و از این طریق به کاهش بار ترافیکی در معابر آن محدوده کمک کنند.

گفتنی است؛ ترافیک ایجادشده به‌دلیل کارگذاری یک «منهول» در جهت گسترش شبکه فاضلاب شهری بوده و با اجرای این طرح، برطرف می‌شود و مسیرهای عبورو مرور در محدوده پارک «نشاط» به وضعیت قبل باز خواهد گشت.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا