مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در بازدید از «مس شهید باهنر کرمان» مطرح کرد:

اعلام آمادگی برای تبادل تجربه و دانش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، به‌همراه جمعی ازمدیران و کارشناسان این سازمان از مجموعه صنعتی «مس شهید باهنر کرمان» بازدید و برای همکاری با این مجموعه، در اجرای بیشتر و فنی‌تر مسایل ایمنی و پیشگیری از حوادث، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش کرنا، ابراهیم بابایی، با بیان اینکه برنامه بازدیدهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از شرکت‌های صنعتی حریم شهر کرمان، به ‌صورت مکرر ادامه خواهد داشت، گفت: ارتباط متقابل بین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری که دانش ایمنی مجهز است، و صنایع مس شهید باهنر کرمان، به عنوان یک مجموعه صنعتی خوش‌نام و پیشگام، بدون شک اثرات و نتایج مناسبی برای جامعه صنعتی کرمان، در بر خواهد داشت.

وی افزود: در این بازدید، تعامل دوسویه در زمینه‌های علمی، آموزشی، عملیاتی و پژوهشی از جمله موضوعات مورد گفت‌و‌گو بین مدیران دو مجموعه بوده است.

گفتنی است، در این دیدار، محمدجواد مقصودی، عضو هیئت مدیره صنایع مس شهید باهنر کرمان نیز، رعایت ضوابط ایمنی را از اصول مورد توجه صنایع مس شهید باهنر کرمان دانست و برای اجرای صحیح و فنی‌تر مسایل ایمنی و پیشگیری از حوادث، از همراهی سازمان آتش نشانی استقبال کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا