محموله موادمخدر در عمق کویر کرمان در آتش سوخت

محموله موادمخدر در عمق کویر کرمان در آتش سوخت

فرمانده انتظامی استان کرمان از آتش گرفتن محموله سنگین مواد مخدر در درگیری شبانه تکاوران پلیس با اشرار مسلح در عمق کویر شهرستان راور خبر داد.

به گزارش شبانگاه چهارشنبه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار”عبدالرضا ناظری” گفت: ماموران قرارگاه عملیاتی ابوذر این استان در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تبادل موادمخدر توسط یک گروه از قاچاقچیان با گروهی دیگر از عاملان توزیع مواد مخدر در عمق کویر شهرستان راور، طی یک عملیات شبانه در یکی از معابر از قبل شناسایی شده این منطقه کویری مستقر شدند.
وی اظهار داشت: ماموران مستقر در این نقطه کویری حوالی سحرگاه روز بعد پس از مواجهه با عبور یک دستگاه خودرو با چراغ های خاموش که سرنشینان آن قصد انتقال محموله مواد مخدر به دیگر خودروها را داشتند، وارد عمل و با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: طی این عملیات غافلگیرانه اشرار مسلح به سبب برتری آتش ماموران با برجای گذاشتن خودروی حامل مواد از محل فرار کردند که در ادامه طی پاک سازی منطقه مشخص شد این خودرو به سبب حمل حجم زیادی سوخت، آتش گرفته و از محموله سنگین مواد مخدر آن فقط حدود ۴۳۰ کیلو تریاک نیم سوخته بر جای مانده است.
سردار”ناظری” در پایان گفت: پاک سازی و بررسی های میدانی منطقه درگیری نشانگر زخمی شدن اشرار مسلح بود که در ادامه با اقدامات اطلاعاتی انجام شده رابطین محلی مرتبط با اشرار که قصد تحویل گرفتن این محموله را داشته اند شناسایی شدند و اقدامات لازم به منظور دستگیری آنان و دیگر سوداگران مرگ در دست انجام است.

ویژگی های جغرافیایی استان کرمان با داشتن یکهزار و ۶۰۰ کیلومتر مرز مشترک با سه استان مرزی و تردد ۶۰ درصد مواد مخدر وارد شده به کشور از مسیرهای این استان، همه و همه ویژگی های این استان را در امر مبارزه با مواد مخدر خاص کرده است.

استان کرمان طی یک سال گذشته در مسیر مقابله با مواد مخدر بیش از ۱۶۱ تن کشفیات داشت که از این حیث رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است؛ مسیری که در ادامه با کاهش عرضه می‌تواند زمینه نجات انسان‌های بسیاری را در سراسر کشور از چنگال مواد مخدر فراهم آورد.

کرمان رتبه نخست مقابله با موادمخدر را با بیشترین کشفیات و نیز تعداد قابل توجه شهدای این عرصه دارد در حالی که از نظر سوءمصرف رتبه نهم کشور را کسب کرده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا