لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات

امام جمعه کرمان با اشاره به اهمیت انتخابات بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید  کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در شورای اداری زرند ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم گفت: توفیق شد امروز در ایام الله دهه فجر در شهرستان زرند، خدمت مردم و مسئولین باشم و شاهد افتتاح بخشی از پروژه‌های دهه فجر این شهرستان باشم.

وی افزود: من در زرند یک مسئله خیلی جدی یافتم و آن هم، وحدت و همدلی مسئولان  بود که انصافا بسیار برادرانه در کنار هم شهر زرند را مدیریت می‌کنند و مردم هم به آن اذعان داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: با تحولاتی که در بخش اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌ها  صورت گرفته، شهر زرند به یکی از شهرستان‌های بسیار قدرتمند کشور نه فقط در بخش صنعت که در بخش کشاورزی و سایر حوزه ها تبدیل شده است.

وی بیان داشت: جا دارد خدمت مسئولین به خصوص فرماندار پرتلاش تبریک بگویم که انصافا شهرستان زرند را به خوبی مدیریت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان به رویداد سیاسی در پیش رو اشاره کرد و گفت: حضور مردم زرند همیشه در انتخابات پررنگ بوده و سابقه درخشانی داشته اند؛ ولی بنا به توصیه مقام معظم رهبری، هر چی جلوتر می‌رویم شرایط حاد‌تر می‌شود و دنیا توجهش به ما بیشتر؛ لذا می‌طلبد در انتخابات حضورمان حداکثری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: ان شاءالله با حضور وظیفه‌مدارنه مردم پای صندوق‌های رای و همچنین حضور پر رنگ و پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خودمان را نسبت به انقلاب ادا کنیم.

درحاشیه این نشست از کتاب طلبه نبود و به خط خون رونمایی شد.

این کتاب داستانی است که قهرمان آن دو تن از نیرو‌های جبهه مقاومت درعراق و سوریه هستند که توانستند با شجاعت و طی یک برنامه از قبل تعیین شده به طور ظاهری به گروه تروریستی داعش بپیوندند و با نفوذ در این گروه، اطلاعات ذی قیمتی را برای فرماندهان جبهه مقاومت به ارمغان بیاورند.

این کتاب به نویسندگی زهرا مهدیزاده دانش آموز نوجوان زرندی با همکاری موسسه انتشارات عصر بصیرت شهرستان زرند چاپ شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا