عملیات اجرایی احداث ۱۷۴ واحد مسکن کارکنان سپاه کرمان آغاز شد

– عملیات احداث مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحدی یاس (شهید هاشمی) ویژه کارکنان سپاه ثارالله امروز (یکشنبه) با حضور فرمانده سپاه ثارالله و استاندار کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار، طرح مجتمع مسکونی ۱۷۴ واحدی یاس در راستای اجرای طرح ملی جهش مسکن در شهرک مطهری شهر کرمان به مرحله اجرا در آمد و قرار است ظرف مدت ۲ سال احداث شود.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین گفت: دولت ساخت مسکن را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و رفع مشکل مسکن در کشور در دستور کار قرار داده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به نوبه خود با توجه به اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای این نهاد در استان کرمان فاقد مسکن هستند، کار ساخت مسکن را آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به واگذاری زمین در محل شهرک مطهری، از طرف اداره راه و شهرسازی، امروز کلنگ زنی ۱۷۴ واحد مسکن کارکنان سپاه را انجام دادیم و آمادگی داریم برای سایر کارکنان سپاه که تا پایان سال ۱۴۰۰ فاقد منزل شخصی بوده اند نیز مسکن بسازیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: طرح ساخت مسکن ۶۰ واحدی کارکنان این نیرو نیز در منطقه الغدیر شهر کرمان آغاز شده است.

وی با اشاره به همکاری استانداری کرمان و سایر دستگاه ها برای ساخت مسکن تاکید کرد: اگر همین روال باشد، آماده هستیم تا هر چه سریع تر و خارج از سیستم شخصی کارکنان، برای سایر مردم خدمت رسانی کنیم، زیرا شرکت جهاد خانه سازی (مجری طرح)، این ظرفیت را دارد تا پروژه های زیادی را شروع کند و کار ساخت و ساز منازل مسکونی را به اتمام برساند.

سردار نظری با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در رابطه با مشکل مسکن تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بحث افزایش قیمت خانه و اجاره بها را گوشزد کرده اند و ما باید کمک کنیم تا افراد فاقد مسکن صاحب خانه شوند.

استاندار کرمان نیز در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: در ایام مبارک دهه فجر کلنگ ساخت این طرح ساخت مسکن بر زمین زده شده و ان شاالله این پروژه ظرف مدت ۲ سال به پایان برسد.

محمدمهدی فداکار افزود: زیرساخت ها و معابر برای اجرای این طرح آماده است و بزودی کار ساخت مسکن برای کارکنان سپاه ثارالله در کرمان پایان می یابد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا