طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف جنوب کرمان

معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف جنوب کرمان ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ اجرا می شود.

 محسن مشایخی طرح نظارتی ویژه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز با همکاری فرمانداری‌های شهرستان‌های جنوب کرمان، تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط در شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی در تشریح این خبر افزود:  به منظور تامین آرامش، ثبات نسبی بازار و ایجاد بستر امن برای عموم مردم در ایام پایانی امسال و همچنین ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ و همچنین برای جلوگیری از التهاب کاذب قیمت‌ها و پیشگیری از نگرانی‌های احتمالی مردم در خصوص تهیه و تامین مایحتاج عمومی، دستور العمل‌های لازم ابلاغ شده است که طی آن تشدید بازرسی و نظارت ویژه بر کالا‌های اساسی و خدمات در قالب گشت‌های مشترک در دستور کار معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان قرار دارد.

معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان بیان داشت: شهروندان توجه داشته باشند که مرکز پاسخگویی به گزارشات مردمی از طریق سامانه www.۱۲۴.ir و تلفن ۱۲۴ به منظور تسریع در رسیدگی به امور، در طول اجرای طرح آماده دریافت گزارشات مردمی است.

وی  تصریح کرد: با توجه به افزایش مبالغ جرائم تخلفات صنفی، از متصدیان واحد‌های صنفی انتظار می‌رود نسبت به درج قیمت کامل کالا‌ها و همچنین نگهداری فاکتور‌های خرید در واحد صنفی مربوطه برای ارائه به بازرسان اقدام کنند.

مشایخی هچنین گفت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، طرح عید تا عید را با هدف ارتقای قدرت خرید و سطح دسترسی آحاد جامعه به کالاهای اساسی با کیفیت و با نرخ مناسب و همچنین افزایش سطح فروش واحدهای صنفی مشارکت کننده در طرح برگزار می کند.

وی افزود: در این طرح وزارت صمت با برخی بانک های کشور برای اختصاص اعتبار خرید حداقل ۲ ماهه و با مبلغ حداقل ۲۰ میلیون تومان به خریداران(بدون چک و بدون ضامن)، توافق کرده است؛ بنابراین کلیه واحدهای صنفی قادر خواهند بود با تضمین بانک نسبت به فروش مدت دار کالاهای خود (بازپرداخت در اول اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام و مشارکت کنند.

معاون بازرگانی اداره کل صمت جنوب کرمان  بیان داشت: واحدهای صنفی جنوب کرمان می توانند برای ثبت نام یا کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر به آدرس اینترنتی eidtaeid.ir مراجعه کنند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا