شهربازی کرمان بازگشایی می‌شود

شهربازی کرمان از سه‌شنبه هفتم فروردین همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) بازگشایی خواهد شد.

بعد از تکمیل عملیات بهسازی، عمرانی و افزودن شش دستگاه بازی جدید، اکنون شهربازی‌کرمان با اجرای بزرگترین دیوار شیشه‌ای ایران در مجاور بلوار ۲۲ بهمن یکی از منحصربفردترین شهربازی‌های کشور به شمار خواهد آمد.

تجهیز شهربازی به دستگاه‌های کریزی دنس، زیپ لاین، اسکیت‎یو، قطارشادی، سقوط آزاد پاراتاور، فریزبی ۳۶۰ درجه، سفینه کودک، یوفوکودک، ارابه، مرغابی و فریزبی کودک از جمله اقدامات جدید در فاز دوم شهربازی کرمان است که در بازدید شهردار کرمان از این مجموعه به آن اشاره شد.

به گفته مدیرعامل شهربازی کرمان، کشتی هما و تاب کودک در شهربازی کرمان بهسازی و نوسازی شده است و چرخ فلک و آکروجت برای حضور علاقه مندان در این محل آماده است؛ ضمن اینکه به منظور حضور روزه‌داران و نمازگزاران در محوطه شهربازی، نمازخانه روباز طراحی و اجرا شده است.در حال حاضر قطار وحشت در شهربازی جای خود را به قطار شادی و پارک کودک با طراحی دیوار شیشه‌ای داده است و شهردار کرمان گفته، شهربازی کرمان از سه شنبه هفتم فروردین همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) بازگشایی خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا