رسیدگی به مشکلات دو واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری

مشکلات دو واحد تولیدی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای حل این مشکلات صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان صبح امروز در نخستین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان که با حضور رئیس کل دادگستری کرمان، جمعی از معاونان قضائی دادگستری استان و نمایندگان طرفین برگزار شد به ورود و تداوم روند پیگیری‌های معمول جهت رفع موانع و مشکلات مبتلابه ٢ واحد اقتصادی در استان اشاره و بیان کرد: حرکت مصمم دستگاه قضایی در رفع نیاز‌های حوزه معدن و صنعت استان امسال نیز با قوت دنبال می‌شود و مصوبات دادگستری باید فصل الخطاب همه واحد‌های تولیدی قرار گیرد. 

مهدی بخشی به اهتمام جدی دادگستری استان جهت حمایت تمام قد دستگاه قضایی از تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی اشاره و اعلام کرد: همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌ها و هم‌افزایی برای رفع موانع تولید و تسهیل در ارائه خدمات، زمینه‌های افزایش تولید و بهره وری را فراهم می‌کند و دستگاه قضایی نیز طبق قانون با اعمال نظارت و مطالبه‌گری و پیگرد قضایی ترک فعل‌ها، دستگاه‌های ذی‌ربط را ملزم به انجام وظایف محوله می‌نماید. 

این مقام عالی قضایی در استان تأکید کرد: مسئولان باید در اجرای تمامی پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی، منافع مردم و کشور را در نظر گیرند و در راستای حمایت از تولید و اجرای منویات مقام معظم رهبری از هیچ تلاشی دریغ نکنند. 

لازم به ذکر است در این نشست، مشکلات مربوط به وجود تأخیر نامتعارف در روند اکتشاف و بهره برداری از یکی از انومالی‌های منطقه گل‌گهر و در مقابل درخواست تمدید ۴٨ ماهه قرارداد جهت رفع موانع و انجام تعهدات و استخراج سنگ آهن توسط شرکت‌های طرف قرارداد و همچنین اجرایی نمودن مصوبه شورای معادن به منظور رفع مشکلات قیمت و تولید شن و ماسه در استان با حضور نمایندگان طرفین، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و تصمیمات و مصوبات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا