در قالب لیگ برتر بانوان کشور برگزار شد

پیروزی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با یاد شهید هشت ساله حرم شاهچراغ(ع)

بازیکنان تیم فوتبال لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان روز یکشنبه پیش از مسابقه خود با تیم کیان نیشابور که با پیروزی پرگل سیرجانی‌ها همراه بود با خانواده شهید علی اصغر لری گویینی، شهید دانش آموز حرم شاهچراغ(ع) نیز دیدار کردند.

بازیکنان فوتبال تیم شهرداری سیرجان قبل از این مسابقه از خانواده دانش آموز هشت ساله که در جریان حمله تروریستی حرم شاهچراغ(ع) شیراز به شهادت رسید تجلیل کردند و سپس در ورزشگاه امام علی(ع) شهر سیرجان به میدان رقابت رفتند.

مادر و پدر این شهید هشت ساله نیز از بازیکنان، مربی و سرپرستان تیم فوتبال لیگ برتری بانوان شهرداری سیرجان قدردانی کردند.

پس از این اقدام، سوت آغاز مسابقه بین دو تیم لیگ برتری فوتبال بانوان کشور به صدا درآمد که در نیمه نخست این دیدار هستی فروزنده توانست گل اول را در دقیقه‌ ۱۵، شبنم بهشت در دقیقه ۲۶ و افسانه چترنور در دقیقه ۳۶ از نقطه پنالتی برای شهرداری سیرجان به ثمر برسانند.

در نیمه دوم نیز شاگردان مریم جهان‌نجاتی به ترتیب در دقیقه ۷۱ توسط شبنم بهشت و دقیقه ۷۷ توسط زهره عرفانی دروازه حریف را گشودند.

پیروزی تیم فوتبال شهرداری سیرجان با یاد شهید هشت ساله حرم شاهچراغ(ع)

تیم شهرداری سیرجان در پایان دیدار موفق شد با نتیجه‌ پنج بر صفر تیم کیان نیشابور را شکست دهد.

تیم کیان نیشابور و شهرداری سیرجان هر دو مدعی قهرمانی و در صدر جدول امتیازات قرار دارند که شهرداری سیرجان با ۵۱ امتیاز و ۸۶ گل زده در مقایسه با ۳۲ امتیاز و ۳۵ گل زده کیان نیشابور دررده‌ بالاتری قرار دارد.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا