در راستای حفاظت از محیط زیست؛

کمیته سبز در شرکت گهرزمین تشکیل شد

روز گذشته نشست کمیته سبز شرکت سنگ آهن گهرزمین با هدف بررسی مسائل و تعهدات زیست محیطی سایت این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، در این نشست که در سالن کنفرانس شهید سلیمانی و با حضور خانم نظری معاون اداره کل محیط زیست استان کرمان، علی اکبر رسولیان رییس محیط زیست شهرستان سیرجان و محمد فلاح مدیر عامل، محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، وحید خلیلی مدیر مجتمع و معاون بهره برداری، علی زهرودی معاون مهندسی، محسن نجف آبادی معاون توسعه و جمعی از مدیران گهرزمین برگزار شد، گزارشی از وضعیت زیست محیطی این شرکت ارائه شد و مسئولین این حوزه در جریان آخرین دستاوردهای گهرزمین قرار گرفتند.
در این نشست، معاون اداره کل محیط زیست استان کرمان ضمن بررسی فعالیت ها و تهدیدات زیست محیطی این شرکت از اقدامات شرکت گهرزمین در زمینه سیستم های غبارنشان و غبار گیر، فضای سبز،  بازیابی آب، فلوتاسیون در خطوط فرآوری به منظور کاهش گوگرد و پروژه زهاب معدن قدردانی نمود.
وی همچنین ضمن تشکر از مدیریت HSEE و همچنین واحد محیط زیست، این واحد را از نظر عملکرد و پیگیری در صدر معادن و صنایع استان خواند.
پس از این جلسه، مهمانان از قسمت های مختلف سایت بازدید کردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا