در جشنواره پروژه‌های شهری از فجر تا مبعث شهرداری کرمان؛

آیین افتتاح پروژه‌های شهری منطقه یک کرمان برگزار شد

جشن پروژه‌های شهری منطقه یک در قالب جشنواره پروژه‌های شهری از فجر تا مبعث شهرداری کرمان، شامل افتتاح پارک شهدای فاطمیون، افتتاح پیاده‌راه شهید مفتح و افتتاح کارگاه تولید قطعات بتنی برگزار شد. به گزارش ، شهردار منطقه یک کرمان در آیین جشن پروژه‌های شهری منطقه یک در قالب جشنواره پروژه‌های شهری از فجر تا مبعث شهرداری کرمان، شامل افتتاح پارک شهدای فاطمیون، افتتاح پیاده‌راه شهید مفتح و افتتاح کارگاه تولید قطعات بتنی که در مسجد الغدیر واقع در خیابان سجادیه و با حضور چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، مدیران شهری و اهالی ساکن منطقه یک شهر کرمان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، گفت: تعداد زیادی پروژه در منطقه یک شهری اجرا شده که یکی از آنها کارگاه تولیدات بتنی است که با تلاش معاونت حمل‌ونقل و امور زیربنایی به انجام رسیده و قطعات و اقلام پرمصرف شامل دال بتنی، موانع بتنی، زوک و سایر اقلام بتنی را تولید  و در محل‌های موردنظر اجرا می‌کند.

محمد منتظر، افزود: امروز همچنین افتتاح پیاده‌راه شهید مفتح را داریم که سال‌هاست بدون کاربری خاصی رها شده بود و از سال گذشته قرار شد به‌عنوان پیاده‌راه، طراحی و اجرا شود.

وی بیان کرد: پارک شهدای فاطمیون واقع در تقاطع بلوار سجادیه و کمربندی آیت‌الله خامنه‌ای نیز که کارهای اولیه آن در زمان مهندس نخعی شروع شده بود، در این دوره، تکمیل شد و به افتتاح رسیده است.

شهردار منطقه یک کرمان، درخصوص اقدامات در حال انجام در این منطقه شهری، خاطرنشان کرد: زیرسازی معابر بعد از کمربندی آیت‌الله خامنه‌ای در شهرک بنی‌هاشم، بلدالامین، شهرک ولیعصر و کوچه‌های محدوده خیابان سجادیه در حال انجام است.

امیدوارم ضعف‌های شهر را با نگاه انقلابی برطرف کنیم

در ادامه این‌ مراسم، سیدمحمدصادق تقوی، عضو شورای اسلامی شهر کرمان، ضمن تشکر از اقدامات منطقه یک شهرداری، و گرامیداشت حضور خانواده شهید علیزاده حسینی، از شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم خدمات جهادی به شهروندان به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار ارائه دهیم.

وی، ضمن تقدیر از اجرای گروه سرود «دراک»، خاطرنشان کرد: با توجه به افتخارات و موفقیت‌های گروه سرود دراک در جشنواره موسیقی فجر، پیشنهاد می‌دهیم با نصب بیلبوردی با اسم و تصویر نوجوانان عضو این گروه در سطح شهر، از تلاش آنها تقدیر شود.

رییس کمیسیون هوشمندسازی و شفافیت شورای اسلامی شهر کرمان، با اشاره به‌سخنان اخیر مقام معظم رهبری، مبنی بر رفع نواقص با نگاه انقلابی ودوری از نه نگاه ارتجاعی، بیان داشت: امیدوارم ما نیز با نگاه انقلابی بتوانیم ضعف‌های شهر را برطرف و خدمات ارزنده‌ای به مردم عزیز کرمان ارائه دهیم.

 بسیاری از قول‌ها در سال آینده محقق خواهد شد

سپس، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های شهری از دهه فجر آغاز شده و تا عید نوروز ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به تعدد پروژه‌هایی که به انجام رسیده، تصمیم بر این شد که فاز یک بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری، از دهه فجر تا عید مبعث برگزار شود؛ فاز دوم از عید مبعث تا نیمه شعبان و در ادامه، فاز سوم از نیمه شعبان تا عید نوروز برگزار خواهد شد.

رامین امیرمداح بیان کرد: خوشحالم که اهالی منطقه یک شهری، فعال و مطالبه‌گر هستند و مرتب پیگیر مشکلات منطقه خود هستند و از مهندس منتظر، شهردار منطقه یک که با جدیت و دلسوزی برای این منطقه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز اگر این پروژه‌ها افتتاح شده، گوشه‌ای از تلاش‌های ایشان و نیروهای شهرداری منطقه یک است که ادامه خواهد داشت.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان با بیان اینکه اعضای شورا تاکید داشتند در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، درخواست‌های مردمی که در مساجد مطرح شده بود، لحاظ شود، خاطرنشان کرد: بودجه سالانه شهرداری، مسیر شهرداری را مشخص می‌کند،

امیرمداح افزود: بر همین اساس، درخواست‌های شهروندان که در دیدارهای مردمی شهردار و اعضای شورا در مساجد مطرح شده بود، جمع‌آوری و دسته‌بندی شد و آنچه قابل اجراست، اولویت‌بندی شد.

وی تاکید کرد: بسیاری از این موارد در بودجه ۱۴۰۲ شهرداری دیده شده و در حال بررسی در شوراست، بنابراین، بسیاری از قول‌هایی که به مردم داده شده، در سال آینده محقق خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان یادآور شد: پروژه‌های شهری فاز‌به فاز در همه مناطق، اجرا و افتتاح می‌شود و تلاش فراوانی شده که آنچه موردنیاز مردم است، اجرا شود.

امیرمداح بیان کرد: اعضای شورا اصرار دارند در مناطق محروم بیشتر کار انجام شود و به همین دلیل، آسفالت معابر، احداث پارک‌ها و پیاده‌راه‌ها بیشتر در مناطق محروم انجام شده است که امیدواریم رضایت مردم را در پی داشته باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا