جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سیرجان برگزار شد

آیین و مراسم اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی عصر امروز در سیرجان برگزار و از برگزیدگان برتر تجلیل و قدردانی شد. 

به گزارش خبرنگار ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری شامگاه دوشنبه در اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت، فضای مجازی را میدان تاخت و ساز دشمنان نظام اسلامی دانست و افزود: این فضا نیازمند مدیریت و اقتدار در برابر دشمن با برنامه‌ریزی دقیق و آگاهانه است.
رحمان جلالی ادامه داد: اگر در این عرصه نا آگاهانه عمل کنیم‌ در زمین دشمن بازی کرده‌ایم و با مدیریت خوب در این عرصه دشمن شکست می خورد.

ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و مقاومت

مدیر فضای مجازی و حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور نیز در این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف تبیین و ترویج فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس و مقاومت در بستر فضای مجازی و همچنین شناسایی، شبکه سازی، هدایت و به کارگیری فعالان حوزه ایثار، شهادت و مقاومت در فضای مجازی برگزار شده است.
سرهنگ‌ محمد راستی افزود: هفت هزار و ۲۸ اثر در سطح ملی به جشنواره واصل شد که از ۱۳ اثر برگزیده، پنج اثر هم شایسته تقدیر شناخته شدند و امروز از آنان تجلیل شد.

اندیشه پروری و معرفت‌افزایی برای انتقال ارزش‌های عمیق دفاع مقدس
سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد دبیر جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در آیین اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: اندیشه‌پروری و معرفت‌افزایی برای انتقال ارزش‌های عمیق دفاع مقدس به نسل جوان و شناسایی، ساماندهی گروه‌های تخصصی شبکه سازی و به کارگیری استعدادهای فعالان متعهد، ایجاد بانک اطلاعاتی از فعالان حوزه مجازی با هدف جریان‌سازی از اهداف دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بود.
ذوالقدر دبیر جشنواره نیز در این مراسم گفت: هشت سال دفاع مقدس ما، گنجینه بزرگی برای کشور است که باید با تبیین رشادت‌ها و ایثارهای این دوران، دستاوردهای آن را حفظ کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را با بازارهای مختلف هنری و رسانه‌ای به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.
دفاع از مظلومان
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در جشنواره فعالان دفاع مقدس، پیام‌رسان شهدای انقلاب، دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت و… باشیم، افزود: برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی هدفی جز دفاع از مظلومان و متوجه کردن مردم جهان به ظلم و ستم دشمنان نیست و ما معتقد هستیم که راهی غیر از طی کردن راه شهدا وجود ندارد.

چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با هدف شناسایی و به‌روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه‌های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس برگزار شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا