جاده قلعه‌گنج- کهنوج اینبار جان دانش‌آموز هشت ساله را گرفت

جاده قلعه‌گنج- کهنوج اینبار جان دانش‌آموز هشت ساله را گرفت

برخورد شدید سواری پژوپارس در جاده قلعه گنج – کهنوج واقع در جنوب کرمان با دانش آموز عابر پیاده روز شنبه سبب مرگ این کودک شد.

جانشین پلیس راه قلعه گنج – بشاگرد توضیح داد: برخورد شدید خودرو سواری پژو پارس با دانش آموز دختر عابر پیاده در جاده قلعه گنج _کهنوج در محدوده روستای چاه سنگی از توابع بخش مرکزی موجب مرگ دانش آموز دختر هشت ساله شد.

ستوان یکم حمید امیرمحمودی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگاراظهار کرد: این حادثه رانندگی ظهر، هنگام تعطیلی مدرسه رخ داد که دانش آموز مقطع دوم ابتدایی همراه با برادر خود درمسیر برگشت از مدرسه بود.

سید اسماعیل آفاق حسینی رییس اداره آموزش و پرورش قلعه گنج هم در این باره گفت: نکات ایمنی حین عبور از جاده به دانش آموزان به طور مرتب آموزش داده شده و سرعتکاه نیز در مقابل مدرسه وجود دارد اما مکان سانحه با مدرسه فاصله زیادی داشته است.

عضو شورای روستای چاه سنگی در خصوص این حادثه اظهار کرد: این حادثه در نقطه ای که حدود یک کیلومتر با مدرسه فاصله داشت اتفاق افتاده و نقطه حادثه سرپیچ جاده در مسیر قلعه گنج – کهنوج بوده است.

محمد مسندانی ادامه داد: این دختر دانش آموز در مدرسه ابتدایی شهید اسماعیل احمدی روستای چاه سنگی تحصیل می کرده است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان این مدرسه سرویس ندارند اما همیشه پدر دانش آموز او را به مدرسه می آورد و از مدرسه با پدرش برمی گشت که امروز پدرش نیامده بود لذا دانش آموز در کنار جاده پیاده با همکلاسی هایش در حال برگشتن بود.

مسندانی افزود: دانش آموز خواسته از عرض جاده عبور کند که در همان حین سواری پژو با سرعت بالا در حرکت بوده و با دانش آموز برخورد می کند.

وی یادآور شد: باتوجه به عبور دانش آموزان از کنار جاده، نیاز به ایجاد شانه خاکی و نیز نصب تابلو و علائم هشدار دهنده برای رانندگان در مسیر عبور دانش آموزان الزامی است.

قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

به گزارش خبرنگار اخیرا از روند کند احداث پروژه باند دوم جاده قلعه گنج – کهنوج انتقاد شده بود که مشکلات کمبود اعتبار مهمترین آنها اعلام شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا