توضیح مدیرکل ارتباطات کرمان درباره اختلال تلفن همراه در استان

طی روزهای گذشته اختلال در شبکه تلفن همراه در برخی مناطق استان از جمله جنوب و شرق خبرساز شده بود که مدیرکل ارتباطات کرمان در این باره توضیح می دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به ایجاد اختلال در اختلال در شبکه تلفن همراه گفت: اختلال بوجود آمده شبکه تلفن همراه در برخی از شهرستان های این استان، به واسطه اشکال در مرکز شهید باهنر کرمان رخ داده که این مشکل بزودی رفع می شود.

حسین ساجدی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از یونیت های مرکز مخابراتی شهید باهنر در کرمان دچار اشکالات فنی شده که همین امر باعث اخلال ارتباطی در برخی مناطق این استان شده است.

وی اظهار داشت: تیم فنی در کرمان در حال بررسی مشکل است، همچنین تیمی از تهران برای بررسی موضوع به کرمان آمده و این مشکل در حال رسیدگی است و بزودی رفع می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اختلال بوجود آمده در خطوط تلفن ثابت شهر کرمان طی روزهای گذشته نیز عنوان کرد: این مشکل به صورت کامل رفع شده است.

وی ادامه داد: اختلال در شبکه تلفن ثابت کرمان به دلیل قطعی برق به وجود آمده بود که امیدوارم دیگر مشکلات اینچنینی پیش نیاید.

طی روزهای گذشته خبر اختلال در شبکه تلفن همراه جنوب استان کرمان خبرساز شد و امروز نیز مردم شرق استان و برخی شهرستان ها با اختلال در خطوط شبکه همراه مواج بودند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا