تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از شهردار کرمان

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، از سعید شعرباف، شهردار کرمان، به‌دلیل همکاری شهرداری کرمان با آموزش و پرورش استان کرمان، تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، در نشستی که در محل آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان و با حضور مدیرکل و جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد، شهرداری‌ها را جزو مهمترین دستگاه‌های همکار و حامی آموزش و پرورش استثنایی کشور دانست و گفت: شهرداری‌ها ازجمله دستگاه‌هایی هستند که درجهت تحقق قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، نقش مهمی دارند.

حمید طریفی حسینی، ضمن تقدیر از شهردار کرمان افزود: خوشبختانه مسئولان دستگاه‌های مختلف در سطح کشور، نگاه ویژه‌ای به این حوزه دارند و به آموزش و پرورش استثنایی کشور کمک می‌کنند.

شهردار کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه حمایت از افراد دارای معلولیت را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: هم‌اکنون، شهرداری کرمان در اجرای چهار پروژۀ مربوط به افراد دارای معلولیت، با اختصاص زمین و پروانه ساختمانی، مشارکت دارد.

سعید شعرباف، به اعطای پروانه ساختمانیِ تجاری به آموزش و پرورش استان کرمان هم اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز در راستای ایجاد منابع پایدار برای آموزش و پرورش استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در رابطه با استفادۀ افراد دارای معلولیت و دانش‌آموزان مدارس استثنایی کرمان از خدمات و زیرساخت‌های شهری مشکلی نداریم، گفت: با در اختیار قرار گرفتن وسایل حمل‌و‌نقل عمومی مطلوب، سرویس‌دهی حمل‌و‌نقل عمومی به افراد دارای معلولیت و دانش‌آموزان مدارس استثنایی به‌ویژه در مناطق محروم را افزایش خواهیم داد.

شهردار کرمان همچنین از ساختِ پارک آموزشی (شهرک تحرک و جهت‌یابی) ویژه دانش‌آموزان نابینا در مرکز آموزشی نابینایان «شهید عرب‌نژاد» کرمان خبر داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا