تفاهم نامه همکاری در تولید سیمان های با کاربرد پزشکی بین سیمان کرمان و دانشگاه علوم پزشکی کرمان


🔹مهندس رحمانی مدیر عامل سیمان کرمان در این خصوص عنوان داشت :به لطف پروردگار و تلاش همکاران سیمان کرمان ،طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های لازم جهت تولیدات دانش بنیان فراهم شده و نظر به وجود کارشناسان زبده و با دانش روز در مرکز پژوهش و تحقیقات سیمان کرمان بعنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تحقیقاتی بتن و سیمان کشور ، این کارخانه می‌تواند سهم بسزایی در افزایش سطح تولیدات دانش‌بنیان و ارتقای سطح کیفی و تنوع محصولات سیمانی ایفا نماید.

🔹 لازم به ذکر است امروزه یکی از مشکلات جامعه پزشکی و دندان پزشکی کشور، تامین مواد اولیه می باشد زیرا بخش قابل توجهی از این مواد از خارج از کشور با کیفیتهای متفاوت وارد می شود. بی شک حضور صنعت بزرگی مانند صنعت سیمان در کنار جامعه پزشکی و دندان پزشکی کشور می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات، در زمینه پژوهش، تولید و تامین مواد اولیه در این حوزه باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا