تخفیف هتل‌های کرمان به زائران سپهبد شهید سلیمانی

تخفیف هتل‌های کرمان به زائران سپهبد شهید سلیمانی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان از ارائه ۲۰ درصد تخفیف هتل‌های این استان به زائران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روز شنبه خبرنگار و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان فریدون فعالی افزود: با توجه به وجود مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، گردشگری مقاومت در این استان راه‌اندازی شده است به طوری که در طول سال بخصوص در ایام شهادت این شهید بزرگوار شاهد حضور زائران زیادی در کرمان هستیم.

وی تاکید کرد: ۴۳ هتل و هتل آپارتمان، ۲۵ مهمانپذیر، ۳۸ مسافرخانه و ۳۳۴ اقامتگاه‌ بوم‌گردی در استان کرمان وجود دارد و تمام مراکز اقامتی این استان برای میزبانی و اسکان زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آمادگی لازم را دارند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان ادامه داد: زائران می‌توانند در کنار زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی از اماکن تاریخی این استان نیز بازدید کنند که در این راستا تمامی موزه‌های سطح کرمان برای حضور زائران این شهید والا مقام آماده هستند.

وی بیان کرد: در محل موزه‌های شهر کرمان نیز بسته‌های معرفی امکان تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این استان فراهم شده تا علاقمندان از آنها استفاده کنند.

فعالی افزود: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که مردم می‌توانند به صورت یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر از آنها دیدن کنند.

به گزارش خبرنگار، برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از روز پنجشنبه هشتم دی ماه در گلزار شهدای کرمان آغاز شده و تا ۱۸ دی نیز ادامه دارد و گلزار شهدا، مصلی امام‌ علی (ع) و بیت الزهرای شهر کرمان در طول دهه مقاومت میزبان برنامه های مختلفی در سومین سالگرد شهادت سردار دلها هستند.

با توجه به پیش بینی ورود روزانه حدود ۲۰ هزار زائر برای شرکت در سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای آسایش زائران خارج از استان و اسکان و سایر خدمات مناسب برای آنان، نرم افزار «دیار مرد میدان» در سایت این رویداد به نشانی dmmk.ir که از طریق برنامه بازار هم قابل نصب است و نیز ایستگاه های “از من بپرس” در ورودی های اصلی شهر کرمان برای راهنمایی زائران سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیش بینی و راه اندازی شده است.

کرمان با هشت اثر ثبت جهانی بیشترین آمار آثار ثبت جهانی کشور را در بین استان ها به خود اختصاص داده است. ارگ بم (بزرگترین سازه خشتی جهان)، روستای دست‌کَند میمند با چندهزار سال قدمت، باغ زیبای شازده یا شاهزاده ماهان با ویژگی های منحصر به فرد باغ و معماری عمارت آن، دشت کویر لوت که قدیمی ترین درفش جهان از این کویر در منطقه شهداد به دست آمده و سه قنات «گوهرریز» جوپار در شهرستان کرمان، «اکبرآباد» و «قاسم آباد» در شهرستان بم و نیز روستای دارستان سیرجان و این شهرستان به عنوان خاستگاه بافت گلیم شیرکی سیرجان از آثار ثبت جهانی استان کرمان به شمار می روند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا