تایید صلاحیت ۶ داوطلب مجلس خبرگان در کرمان/ ۳۶۴ نفر برای مجلس ‌تایید شدند

معاون استاندار کرمان با اشاره به آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در استان کرمان گفت: ۶۲ درصد کل داوطلبان استان تایید صلاحیت شدند.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع انتخابات، اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نتیجه رسیدگی به صلاحیت‌ها چهارم و پنجم بهمن‌ماه از طریق سامانه پیامکی به داوطلبان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 14 نفر داوطلب داشتیم که با اعلام شورای نگهبان 6 نفر از این تعداد مورد تایید‌ قرار گرفتند، افزود: از 14 نفری که ثبت نام نهایی داشتند، شش نفر آنها تایید نهایی شده، شش انصراف دادند و دو نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه داوطلبانی که اعتراض داشته باشند تا هشتم بهمن‌ماه‌ فرصت ثبت اعتراض خود در سامانه شورای نگهبان دارند، افزود: از 25 بهمن‌ماه تا 9 اسفندماه فرصت تبلیغات انتخاباتی داوطلبان مجلس خبرگان است و کسانی که قصد انصراف دارند باید 72 ساعت قبل از آغاز رای گیری انصراف خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تایید صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: تا این مرحله صلاحیت 364 نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تایید شده است.

جلالی با بیان اینکه تا امروز حدود 62 درصد کل داوطلبان استان تایید صلاحیت شده‌اند، ادامه داد: بیشترین داوطلبان تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابی رفسنجان و انار و کمترین داوطلبان در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر هستند.

وی با اشاره به اینکه نوزدهم بهمن ماه که شورای نگهبان اسامی نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس را مشخص می‌کند، گفت: 9 شبکه تبلیغات انتخاباتی در سطح استان کرمان راه‌اندازی شده که کار بزرگی در راستای تحقق عدالت تبلیغاتی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه کانال تلوبیون نیز در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌گیرد، افزود: زمان شروع تبلیغات مجلس شورای اسلامی سوم اسفندماه و مجلس خبرگان رهبری 25 بهمن ماه است.

وی با اشاره به اینکه تنور انتخابات در حال داغ شدن است و داوطلبان از تمام سلایق سیاسی در حوزه‌های انتخابیه حضور دارند، بیان کرد: کرمانی‌ها نشان دادند در همه دوره‌های انتخاباتی در صحنه و پای کار هستند.

جلالی با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های ولایتمداری حضور پر شور در پای صندوق‌های رای است، ادامه داد: درخواست مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و مطمئناً مردم ما در انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری را در تاریخ انتخابات ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در 11 اسفندماه امسال، گفت: سه مانور فرآیند اخذ رای را برگزار خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه ستاد انتخابات استان آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات در چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد، افزود: فضای انتخاباتی امسال متفاوت است و مردم ما با حضور خود جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا