باران ارتفاعات کرمان را سیراب می کند

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: برای امروز و فردا درارتفاعات مناطق جنوبی بارش باران پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تاکمی ابریست، گفت: برای امروز در ارتفاعات جنوبی استان افزایش ابر و بارش‌های خیلی ضعیفی دور از انتظار نیست.

وی افزود: برای مناطق جنوبی استان نیز وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود که کاهش دید را به صورت لحظه‌ای در این مناطق داریم.

سلاجقه بیان کرد :همچنین از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان مناطقی ازجنوب، مرکز و جنوب غربی استان را در برمی گیرد.

وی گفت:عمده بارش‌ها برای روز سه شنبه است که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق جنوبی استان و آبگرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امشب نیز خطر سرمازدگی برای محصولات باغی در مناطق کوهستانی و سردسیر برای مناطق شمال و غرب استان دور از انتظار نیست لذاکشاورزان تمهیدات لازم را جهت سرمازدگی بیندیشند.
سلاجقه افزود: همچنین برای روز سه شنبه وزش باد نسبتا شدید برای مناطق شرقی استان پیش بینی می‌شود. 

وی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۷ درجه سانتیگراد اعلام و بیان کرد : امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا