💢مانور بازگشایی مدارس در سراسر استان کرمان برگزار شد

🔰در آستانه سال تحصیلی جدید، مانور بازگشایی در مدارس سراسر استان کرمان برگزار شد.

💠به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در آموزشگاه متوسطه اول “آیت الله صالحی” آموزش و پرورش ناحیه 1 کرمان در جمع دانش آموزان و معلمان این مدرسه گفت: آموزش مجازی با آسیب های زیادی برای همه دانش آموزان به همراه بود و با کنترل بیماری کرونا از 2 مهر 1401 همه مدارس به صورت حضوری فعالیت خود را آغاز می کنند.

💠رضا رضایی افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همه مدارس الزامی است و همه مدارس استان آمادگی لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید را دارند.

💠وی اظهار داشت: دانش آموز وقتی در فضای آموزشی و تربیتی مدرسه قرار می گیرد آداب زندگی را می آموزد، مهارت های اجتماعی را یاد می گیرد و می تواند مدیریت بحران در تنگناها داشته باشد.

💠مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اینکه دانش آموز در گوشی، معلمش را ببیند و درس بیاموزد نمی تواند ارتباطی موثر باشد، یکی از مهمترین مزایای حضور دانش آموزان در مدرسه تعامل با سایر دانش آموزان است که نقش مهمی در ارتقای اعتماد به نفس و پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی دارد.

💠رضایی تصریح کرد: برنامه ریزی در خصوص تفریحات سالم دانش آموزان باید صورت گیرد و هدف ما پرورش انسان تمام ساحتی است، دانش آموز ما باید در مدرسه در کنار علم آموزی، احترام به بزرگترها، کمک به همنوع و نحوه تفکر، تجزیه و تحلیل را بیاموزد تا در نهایت انسانی در تراز جمهوری اسلامی ایران شود.

💠وی خاطرنشان کرد: ما امروز به همه مسئولان و خانواده ها اعلام می کنیم آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی جدید در همه مناطق استان و جود دارد و در اول مهر هیچ کلاسی بدون معلم نیست، شایسته است سایر مسئولان، دانش آموزان و اولیا هم همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

💠بر پایه این گزارش، مدیرکل، مشاور اجرایی و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور در آموزشگاه پسرانه متوسطه اول “آیت الله صالحی” و آموزشگاه دخترانه دور دوم “محمدرضا نظریان” آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان از روند اجرای طرح ملی بازگشایی مدارس بازدید و با دانش آموزان و معلمان گفت و گو کردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا