پروفسور محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را در پیامی تبریک گفت . در این پیام آمده است :

🔻روز مهندس از مناسبت هایی است که برخی از آن ها به پیشینه افتخار آمیز کشور برمی گردد.

🔻انتخاب این روز جایگاه علمی کشور ما را به خوبی نشان می دهد، روزی که میلاد خواجه نصیرالدین بزرگ، فخر دین و دانش است.

🔻تلاش خستگی ناپذیرِ خواجه نصیرالدین طوسی در راه علم، او را بزرگترین دانشمند بعد از اسلام کرد و تا همیشه به همگان آموخت که می توان در راه علم به درجات بالا رسید و به مردم خدمت موثر کرد.

🔻به احترام تولد این دانشمند بزرگ، امروز به عنوان روز مهندس انتخاب شده تا همه عزیزان در این عرصه به اهمیت کار خود پی برده و الگویی موفق را در کار و زندگی خود داشته باشند.

🔻نظام مهندسی در کشور ما پیشینه طولانی دارد و بزرگانی مانند خواجه نصیرالدین طوسی در آن طلوع کرده و درخشیده اند؛ مهندسان کنونی نیز بسیاری از گره های کشور را باز کرده و مایه عزت و سربلندی کشور شده اند؛ این موضوع نشان می دهد، آینده کشور نیز درخشان خواهد بود.

🔻از همه دولت مردان و در راس آن ها رئیس جمهور محترم می خواهم تلاش خود را در راستای ایجاد شغل برای مهندسانِ بیکار کشور بویژه استان کرمان مضاعف کنند.

محمدمهدی زاهدی / نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا