وزیر ورزش به کرمان سفر می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر وزیر ورزش به منظور افتتاح پروژه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای تکمیل سایر پروژه‌ها به این استان خبر داد.

میثم پاریزی در شورای تربیت‌بدنی و ورزش استان کرمان که با حضور فداکار استاندار، جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، رؤسا و اعضای هیئت‌های ورزشی استان کرمان و مدیران عامل باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با جامعه ورزش کشور بیاناتی درباره ایران قوی، ورزش قوی و تدابیر درست مطرح کردند که پس از این سخنان شاهد تشکیل شورای عالی ورزشی با حضور رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در وزارت ورزش بودیم. 

وی با اشاره به نشست امروز افزود: این نخستین جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش استان درسال ۱۴۰۳ است که برگزار می‌شود. 

پاریزی تصریح کرد: در این جلسه ۳ دستور کار داریم که یکی از آن‌ها تشریح اقدامات انحام شده در راستای سند آمایش ورزش در استان است.

وی تصریح کرد: امروز برنامه مقدماتی در راستای اجرای سند آمایش ورزش که عنوان تکلیف قانونی استان هاست انجام و دراستان تشریح می شود.

پاریزی بیان داشت: سند آمایش ورزش کشور با هدف جمع‌آوری داده‌های توصیفی، نقطه‌زنی و تحلیل برآیند ورزش در دست تدوین است و فاز اول و دوم این سند در استان کرمان تدوین شده و فاز سوم هم به‌زودی آغازمی‌شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ابراز امیدواری کرد، جلسه شورای ورزش بتواند ابلاغ سند آمایش ورزش استان کرمان باشد که درراستای سند آمایش ورزش کشور و سند توسعه پیشرفت ورزش با کمک مجموعه دستگاه‌های همکار، هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی بتواند یک هم افزایی مناسبی درراستای عدالت ورزشی، خروج ورزش از روزمرگی و فضایی برای عدالت بیشتر در استان کرمان ایجاد کند.

پاریزی یکی از مصوبات مهم جلسه امروز را بحث تشکیل کارگروه هدفمندی منابع مالی ورزش استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم این بحث بتواند دغدغه و نیاز هیئت‌های ورزشی و قهرمانان ورزشی مختلف را مرتفع و برای حمایت از ورزشکاران بومی کمک کند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان به‌واسطه اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید به استان کرمان جان گرفتند و وزیر ورزش و جوانان نیز به زودی برای افتتاح پروژه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای تکمیل سایر پروژه‌ها به استان کرمان سفر می‌کند. 

پاریزی با اشاره به موفقیت ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های پارآسیایی بیان داشت: سه مربی و پنج ورزشکار کرمانی در کاروان رقابت‌های پارا پاریزی با اشاره به موفقیت ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های آسیایی و پارآسیایی ابراز داشت: سه مربی و پنج ورزشکار کرمانی در کاروان آسیایی حضور داشتند و ۱۳ مدال را کسب کردند که برابر با ۱۰ درصد مدال‌های کاروان ایران می‌شود و هفت مدال طلا از ۴۴ مدال طلا را به‌دست آوردند. 

در پایان این آیین از:

۱. سید محمد موسوی سر مربی تیم هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان – قهرمان لیگ برتر هندبال آقایان کشور 

۲. مرضیه جعفری سر مربی تیم فوتبال بانوان باشگاه فرهنگی ورزشی خاتون بم – قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

۳. سید محمد حسینی مربی بدنساز تیم‌های ملی کشور

۴. محمد رضا شریف پور سرپرست تیم والیبال باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد سیرجان ایرانیان – قهرمان لیگ برتر والیبال کشور 

۵. محمد رضا امانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد سیرجان ایرانیان – قهرمان لیگ برتر والیبال کشور 

۶. محمد اسفندیار پور مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر – جزو چهار تیم فوتبال جام حذفی کشور

۷. حسین پور محمدی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان – جزو چهار تیم فوتبال جام حذفی کشور

۸. عباس قشمی میمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس شهربابک – قهرمان سال گذشته جام باشگاه‌های والیبال نشسته جهان 

۹. سعید خاتم مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری سیرجان – مقام سوم فوتبال بانوان لیگ برتر کشور 

۱۰. سید مسلم حسینی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی گهر زمین – مقام سوم لیگ برتر فوتسال کشور تجلیل شد. 

همچنین در این مراسم از برخی از روسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان با اهدای لوحی قدردانی شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا