شهردار منطقه دو کرمان خبر داد:

پیشرفت ۸۰ درصدی بهسازی بوستان «شفا» و جدول‌گذاری خیابان «هلال احمر»

شهردار منطقه دو کرمان، از پیشرفت ۸۰ درصدی بهسازی و زیباسازی بوستان «شفا» و سرعت‌بخشی به جدول‌گذاری خیابان «هلال احمر» خبر داد.

علی رحیمی گفت: به همت معاونت‌های حمل‌ونقل و خدمات‌شهری منطقه دو، بهسازی بوستان «شفا» از اوایل آبان‌ماه آغاز شد و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه تاکنون در این پروژه، کف‌سازی، مسیر تردد نابینایان، رمپ جهت تردد افراد دارای معلولیت و فضای سبز و گلکاری اجرا شده است، افزود: نصب وسایل بازی و کف‌پوش ایمن، نورپردازی و نصب المان نیز به‌زودی در این بوستان انجام می‌شود.

شهردار منطقه دو کرمان، همچنین به اجرای جدول‌گذاری خیابان «هلال احمر» به طول ۲۶۰۰ متر اشاره کرد و افزود: جدول‌گذاری ضلع غرب این خیابان از سمت بلوار «جمهوری‌اسلامی» آغاز شده و تا بلوار «آیت‌الله صدوقی» ادامه دارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: هدف از این اقدام، زیباسازی منظر شهری، مشخص‌شدن محدوده معبر، اجرای جو و مسیر پیاده‌رو و همچنین ساماندهی آب‌های سطحی حاصل از بارندگی در این خیابان است.

وی بیان کرد: پروژه جدول‌گذاری خیابان «هلال احمر»، با همکاری بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان و شهرداری منطقه دو در حال انجام است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا