سومین اهدای عضو در سال جاری:

کلیه ها و کبد سجاد ۲۸ ساله به ۳ بیمار زندگی دوباره بخشید.

✴️رضا جعفری مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

❇️ کلیه ها و کبد “سجاد حاج حسینی گلوسالاری” ۲۸ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر تروما ناشی از تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، در شامگاه سه شنبه ۳۰ فروردین ماه به سه بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

🔹 وی در بخش آی سی یو بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری و مرحله رضایت گیری اهدای عضو از خانواده این بیمار با حضور این تیم انجام و در نهایت دو کلیه بیمار به یک آقای ۳۷ ساله و یک خانم ۶۳ ساله در بیمارستان افضلی پور پیوند زده شد و کبد ایشان برای پیوند به شیراز ارسال شد.

❇️ مسئول واحد پیوند اعضاء دانشگاه علوم پزشکی کرمان از همکاری خانواده مرحوم” سجاد حاج حسینی گلوسالاری ” و تلاش و زحمات مسئول واحد فراهم آوری و هماهنگ کنندگان این واحد، تیم های پزشکی، پرستاری آی سی یو ۲ و اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر، تیم های جراحی، بیهوشی، پرستاری بخش پیوند و اتاق عمل پیوند بیمارستان افضلی پورقدردانی کرد.

💠پیشکش ما برای سجاد و۲۰۲ بیمار مرگ مغزی استان کرمان که تاکنون اعضای بدن خود را به بیماران هدیه کردند ذکر صلوات و قرائت فاتحه است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا