دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با شهردار و معاونین هنری و فرهنگی شهرداری رفسنجان

✅دیدار مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با شهردار و معاونین هنری و فرهنگی شهرداری رفسنجان
🔵 کهنوجی شهردار رفسنجان ضمن خیرمقدم به عباس پور مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و موحدی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان، به اهمیت و ضرورت وجود نقشه راه برای فعالیت های هنری در استان تاکید کرد. ایشان هنر انقلاب اسلامی را بهترین فرصت برای بیان ارزش های فاخر انقلاب دانست که باید بیش از پیش مورد نظر قرار گیرد. کهنوجی آمادگی شهرداری رفسنجان را جهت همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان و کانون بسیج در شهرستان اعلام کرد.
در ادامه عباس پور رییس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان ضمن قدردانی از توجه و دغدغه ای که شهردار محترم شهرستان رفسنجان به هنر انقلاب اسلامی دارد، همدلی همکاری و هم افزایی بین نیروهای انقلابی در عرصه فرهنگ و هنر را زمینه ساز تبیین ارزش های انقلاب در قالب هنر دانست. عباس پور وظیفه همه فعالان هنری و فرهنگی را استفاده درست از زبان هنر به تعبیر رهبر انقلاب برای بیان ارزش ها دانست.
در این دیدار سجادی معاون هنری شهرداری رفسنجان به بیان چالش ها و فرصت های موجود جهت فعالیت هنرمندان ارزشی پرداخت و آمادگی شهرداری را برای همکاری هنری با سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان اعلام کرد.
موحدی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان رفسنجان در پایان ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت های کانون به نقش سازنده معاونت هنری شهرداری در اجرای برنامه های بسیج هنرمندان در شهرستان اشاره نمود.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا