دولت-سیزدهم-۲۰-سال-تاخیر-ساخت-تالار-شهر-کرمان-را-جبران-کرد”>با تامین یک سوم کل اعتبار پروژه

دولت سیزدهم ۲۰ سال تاخیر ساخت تالار شهر کرمان را جبران کرد

دولت سیزدهم ۲۰ سال تاخیر ساخت تالار شهر کرمان را جبران کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان می‌گوید پس از ۲۰ سال از شروع ساخت تالار شهر کرمان، این طرح در دولت سیزدهم و با تامین دست‌کم یک سوم اعتبار آن طی ماه های اخیر، نهایی و آماده بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ، محسن روحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با بهره‌برداری از این طرح بزرگ، گام مهمی در افزایش سرانه فاخر فرهنگی استان نیز رقم می‌خورد.

به گفته وی تالار شهر کرمان طی چندروز آینده قرار است با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شود.
روحی با اشاره به امکانات و تجهیزات مدرن در تالار شهر کرمان بیان کرد: این مجتمع فرهنگی دارای سالن های نمایش، موسیقی و نیز گالری های متعدد که در نوع خود استثنایی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: همچنین پلاتوی نمایش شهرستان راور بزودی افتتاح می شود و سینماهای بم و ریحانه زرند نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار تاخیرهای چندین ساله در بهره برداری از تالار شهر کرمان طی سال های اخیر بسیار خبرساز بوده زیرا این پروژه چند دولت و چندین استاندار را به خود دیده است.

وی همچنین با بیان اینکه دهه فجر و ۲۲ بهمن روز نشاط ملت است تاکید کرد: برنامه های امسال دهه فجر متفاوت و با رویکرد نشاط اجتماعی برنامه ریزی شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، در روز ۲۲ بهمن با همکاری شهرداری کرمان برنامه ویژه ای برای ایجاد فضای شاد در طول مسیر راهپیمایی اجرا خواهیم کرد.

دولت سیزدهم ۲۰ سال تاخیر ساخت تالار شهر کرمان را جبران کرد

جشنواره موسیقی فجر در کرمان

روحی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان افزود: جشنواره موسیقی فجر نیز از ۲۸ بهمن به مدت سه روز با حضور هنرمندان و گروهای استانی برگزار می شود.

وی در پاسخ به موضوع نحوه برگزاری جشنواره موسیقی نواحی نیز اظهارداشت: در شیوه اجرای جشنواره موسیقی نواحی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تغییراتی ایجاد کرده است و این جشنواره به صورت منطقه ای در کشور برگزار می شود که امیدواریم آیین اختتامیه این جشنواره در کرمان باشد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا