امکان تنظیم سند بدون حضور در دفتر اسناد رسمی فراهم شد

🔸 خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران:

🔹برای تنظیم اسناد رسمی، متقاضی باید حداقل سه بار به دفترخانه مراجعه کند اما با استفاده از سامانه «سند من» فقط یک بار برای امضا و اثرانگشت حضور پیدا می‌کند.

🔹این روند در کاهش هزینه‌ها و انجام سفر‌های درون‌شهری و ترافیک و مصرف سوخت تأثیر مثبت دارد.

🔹فعالیت این سامانه در دو استان به صورت آزمایشی در حال انجام است.

🔹تا پایان تیر همه دفاتر اسناد رسمی استان‌ها قابلیت اتصال به آن را خواهند داشت.

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا