مدیر بازرسی شهرداری کرمان:

شهرداری کرمان ماهانه مبلغ 500 میلیون تومان در پایانه مسافربری هزینه می‌کند

مدیر بازرسی شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان، برای انجام وظایف محوله در پایانه این شهر، ماهانه مبلغ 500 میلیون تومان هزینه می‌کند.

به گزارش خبرنگار مرتضی هوش‌هویدا، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، به مصاحبه اخیر احسان عراقی‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان، درخصوص پایانه مسافربری کرمان اشاره کرد و گفت: اقدامات شهرداری کرمان در پایانه مسافربری، چندین برابر وظایف قانونی است.

وی ادامه داد: شهرداری کرمان در بخش نیروی انسانی و آورده مالی، بیش از وظایف محوله هزینه می‌کند، اما متأسفانه برخی از ارگان‌هایی که نقشی در حفظ و نگهداری پایانه کرمان دارند، کم‌کاری می‌کنند و در این بخش هم‌افزایی وجود ندارد.

مدیر بازرسی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان شهرداری کرمان از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان که در خبری از شهرداری کرمان در این خصوص انتقاد کرده، دعوت می‌کنیم به محل پایانه بیایند و با حضور خبرنگاران محترم، وظایفی را که بر عهده شهرداری کرمان است، رصد کنیم تا در صورتی که توسط شهرداری کرمان کم‌کاری شده، مشخص شود و هرجا هم که بقیه ارگان‌ها به وظایف خود عمل نمی‌کنند، مشخص و به مردم اعلام شود که آیا شهرداری در این خصوص به وظایف خود عمل می‌کند یا خیر؟ و دیگر ارگان‌ها در خصوص وظایف‌شان چگونه عملکردی دارند؟

هوش‌هویدا بیان کرد: شهرداری کرمان، ماهانه با 30 نفر نیرو و هزینه‌کرد مبلغی حدود 500 میلیون تومان، جهت فضای سبز، جمع‌آوری زباله، امنیت این مکان و تنظیف سرویس‌های بهداشتی و بهداشت پایانه و دیگر موارد، بیش از وظایف و کارهایی که قانون بر عهده او گذاشته، اقدام می‌کند.

وی اظهار داشت: بنابراین، هر نهاد یا شخصی اگر شهرداری را در این خصوص کم‌کار می‌داند، حوزه کم‌کاری را مشخص کند تا با حضور خبرنگاران این موارد را بررسی کنیم.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا