رییس سازمان جوانان هلال احمر: ۲۰ هزار جوان به حوزه امداد و نجات کشور اضافه می‌شود

رییس سازمان جوانان هلال احمر: ۲۰ هزار جوان به حوزه امداد و نجات کشور اضافه می‌شود

رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور با اشاره به ارائه آموزش های امدادی به سه هزار جوان گفت: این آمار تا پایان سال جاری به ۲۰ هزار نفر می رسد.

محمد گل‌افشان عصر شنبه در آیین اختتامیه دادرس پیشرفته با حضور استان‌های اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد افزود: سازمان جوانان از این پس در امدادرسانی در حوادث و عملیات این بخش همراه حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خواهد بود.

وی با اشاره به فعال شدن این جوانان در بخش اسکان اضطراری و تغذیه اضطراری تصریح کرد: همچنین تیم های سحر هلال احمر بزودی در کرمانشاه و بوشهر آموزش خواهند دید و در ادامه سرعت عمل و خدمات بشر دوستانه را ارتقا خواهیم داد.

رییس سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی با قدردانی از جمعیت هلال احمر استان کرمان و کشور به دلیل ارائه آموزش ها به جوانان گفت: پس از پایان شیوع کرونا آموزش های این سازمان دوچندان خواهد شد.

وی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی یک نامِ نامی در بین شهدا است و در جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ جهانی بحث بشردوستی مطرح می شود در حالی که اکنون در کنار مزار فردی (شهید سلیمانی) هستیم که بشر دوستی‌اش با موسس صلیب سرخ قابل قیاس نیست زیرا او فقط مالش را گذاشت اما شهید سلیمانی جان خود را برای جاری نشدن اشکی کودکی و ویران نشدن خانه ای گذاشت.

گل‌افشان عنوان کرد: بخشیدن جان و سرمایه زندگی کاری بود که سردار سلیمانی خالصانه انجام داد و نامش ماندگار شد.
وی تاکید کرد: امید داریم که با شروع آموزش‌ها از ۲۰ هزار جوان، از ظرفیت تمامی جوانان کشور در بخش امداد و نجات استفاده کنیم.
این مقام مسئول گفت: استانها پس از دوره آموزش مقدماتی، وارد فاز تخصصی می شوند و سپس دوره تخصصی کشوری را برگزار می کنیم.

وی افزود: امسال المپیادی برگزار می کنیم که بحث تیم‌های اردوگاه‌ها را برعهده خواهند داشت و یکسان در کنار هم فعالیتی بزرگ را آغاز کردیم که حوزه‌های امداد و نجات و جوانان هلال احمر در موضوعات مختلف از جمله عملیات امدادی یکنواخت می‌شوند.

نقش هلال احمر در آرامش پس از حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در این آیین گفت: پاسخگویی در حوادث و اسکان اضطراری در ساعات اولیه باید انجام تا آرامش روانی پس از حادثه برقرار شود.

رضا فلاح ادامه داد: در این زمینه ۲ سازمان جوانان و امداد برای سرعت عمل در حادثه به ما کمک می کنند.

وی اضافه کرد: تیم های سحر نیز به صورت طولانی مدت حتی یک سال در منطقه می مانند تا آرامش را به زندگی‌ مردم برگردانند.

فلاح با اشاره به اینکه دوره طرح دادرس پیشرفته جمعیت هلال احمر نیز در همین راستا به میزبانی استان کرمان برگزار شد افزود: امید مقام معظم رهبری به یکایک شما جوانان است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا