معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان خبر داد:

سرمایه‌گذاری 400 میلیارد ریالی در شهربازی کرمان

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهربازی کرمان خبر داد و گفت: شهربازی کرمان به‌طور کامل در حال نوسازی و بازسازی است.

به گزارش خبرنگار، محمود ایرانمنش افزود: معاونت خدمات‌شهری شهرداری با جذب 30 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد 10 میلیارد تومان، جهت بازسازی کامل شهربازی کرمان اقدام کرده است.

وی ادادمه داد: نوسازی شهربازی، شامل تعویض تمام جدول‌ها، فرش موزاییک و نرده‌هاست؛ ضمن اینکه استحکام بنای ساختمان‌های قدیمی اما قابل استفاده، در دستور کار قرار گرفت و ساختمان‌های فرسوده، تخریب شد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، با بیان اینکه یکی از معضلات شهربازی کرمان، درِ ورودی آن بود، گفت: مشکل ترافیک ورودی شهربازی و روشنایی این محدوده نیز برطرف شد.

ایرانمنش، شهربازی کرمان، به در و سردر دوم مجهز شده است، گفت: درِ ورودی دوم دارای تونل نور است که باعث زیبایی، روشنایی کافی و کاهش ترافیک این محدوده شده است.

وی افزود: پارکینگ دیگری هم در شهربازی ایجاد شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، با اشاره به ساختِ 40 چشمه سرویس بهداشتی جدید در شهربازی کرمان گفت: تعدادی از آن‌ها ویژه افراد دارای معلولیت است.

ایرانمنش افزود: پنج دستگاه بازی جدید نیز به شهربازی اضافه شده که دو دستگاه در خاورمیانه کم‌نظیر هستند؛ ضمن اینکه دستگاه‌های قبلی هم نوسازی و بازسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین برای تلطیف و زیباسازی فضای شهربازی، 200 اصله درخت در فضای سبز و بخش‌های مختلف شهربازی کاشته شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان به ساختِ یک سکوی بزرگ و باز کردن فضای اطراف آن اشاره کرد و گفت: با این اقدام، یک آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت 2000 نفر ایجاد شده است.

ایرانمنش همچنین از راه‌اندازی بازارچه غذا در شهربازی خبر داد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا