عدلیه کرمان حامی تولید و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: هر فرد و شرکت خارجی و داخلی که تمایل به سرمایه گذاری داشته باشد، تحت چتر حمایتی دستگاه قضایی قرار می‌گیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ضمن اعلام حمایت قاطع و قانونمند دستگاه قضایی از سرمایه گذاری‌های مشروع خارجی و داخلی در استان، گفت: هر فرد و شرکت خارجی و داخلی که تمایل به سرمایه گذاری در استان داشته باشد، تحت چتر حمایتی دستگاه قضایی قرار می‌گیرد تا اهداف مقام معظم رهبری در توسعه اشتغال و اقتصاد به بهترین نحو ممکن عملیاتی گردد.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه بازدید از طرح یک هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری کشاورزی در شهرستان ارزوئیه کرمان که همراه با حضور دادستان مرکز استان و جمعی از سرمایه گذاران خارجی بود، اظهار داشت: دادگستری استان کرمان در عمل به تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی که قصد سرمایه گذاری در استان کرمان دارند، حمایت می‌کند.
رییس شورای قضایی استان کرمان درباره سفر اخیر به شهرستان ارزوئیه نیز گفت: به اتفاق جمعی از مسئولان قضایی استان در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی مبنی بر حمایت از تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری، از پروژه بزرگ نخلستان مَجول، پیارم و گردوی پِکان (گردوی گرمسیری) در شهرستان ارزوئیه بازدید شد تا ابعاد مختلف اجرای این پروژه بزرگ اقتصادی بررسی شده و حمایت‌های لازم و قانونی قضایی از فعالان این عرصه صورت گیرد.
** چتر حمایتی عدلیه کرمان بر سر ۶۲ واحد تولیدی در استان
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کرمان به مشکلات حقوقی و قضایی ۶۲ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در استان رسیدگی شده است و واحد‌های مذکور زیر چتر حمایتی عدلیه قرار گرفته اند.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: درسال جاری ۱۱ نشست اقتصاد مقاومتی در دادگستری کرمان با ۲۴ دستور کار و ۵۹ مصوبه برگزار شده که نشان از عزم قوه قضاییه در حمایت از تولید و تحقق شعار سال دارد.
** بازدید مسئولان عالی قضایی از ۲۶ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در کرمان
قاضی القضات در استان کرمان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون مسئولان عالی قضایی استان کرمان از ۲۶ واحد تولیدی از نزدیک بازدید کرده اند و در جریان مشکلات و موانع این واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی قرار گرفته اند و دستورات قضایی لازم برای رفع موانع تولید صادر شده است.
** جلوگیری از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی و بیکاری ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار متخصص و کارگر با حمایت عدلیه 
این مقام ارشد قضایی در استان کرمان همچنین گفت: در سال گذشته نیز با حمایت عدلیه کرمان از تعطیلی ۵۶ واحد تولید در استان و بیکاری ۷ هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار متخصص و کارگر جلوگیری شده است. 
حجت الاسلام حمیدی با تأکید به حمایت‌های دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی در حوزه کشاورزی استان، بیان کرد: تلاش داریم تا با کمک دولت، بخش خصوصی و مردم استان، شکوفایی اقتصادی به همراه رفاه مردم در مناطق مختلف استان، نمود عینی پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: نیل به توسعه و پیشرفت، نیازمند فرآیند اجتماعی و اقتصادی در سطوح مختلف است و باید ریشه‌های مشکلات و مسائلی که موجب عقب ماندگی برخی مناطق و فقر و نابرابری می‌شوند، شناسایی شود.
گفتنی است در پایان این بازدید جمعی از سرمایه گذاران خارجی از نگاه مثبت عدلیه کرمان در حمایت از سرمایه گذاران خارجی تشکر و قدردانی نمودند و این نگاه را مایه دلگرمی شرکت‌های خارجی دانستند.
شایان ذکر است رییس کل دادگستری استان کرمان به همراه مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از پروژه ۸۰۰ هکتاری گردوی پِکان (گردوی گرمسیری) و خرمای پیارُم و مجول در شهرستان ارزوئیه بازدید کردند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا