🔰معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان:

⭕دریافت وجه نقدی یا ارائه شماره حساب شخصی به خانواده ها در مدارس ممنوع است

💠معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی معاونان پشتیبانی و توسعه مدیریت، مسئولان دبیرخانه، کارشناسان امور اداری، مالی، بودجه، اتوماسیون، امین اموال و نمایندگان ذیحساب آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان گفت: دریافت وجه نقدی از خانواده ها یا ارائه شماره حساب شخصی به آنها در مدارس ممنوع است.

✅به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا امیری فرد گفت: تغییر در پست های اداری صورت گرفته، این تغییرها باید به گونه ای باشد که مردم آن را احساس کنند، باید ارباب رجوع را خواهر یا برادر خودمان بدانیم، تکریم همکاران فرهنگی هم که جای خود دارد.

✅وی تاکید کرد: حتما باید در چارچوب قانون و مقررات عمل کنیم و در محیطی دوستانه کار کنیم، اگر ارباب رجوع قانع نشد باید سعی در توضیح و تبیین داشته باشیم تا قانع و راضی شود.

✅معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان افزود: موضوع رتبه بندی بسیار مهم است همکاران باید مدارک را بارگذاری کنند، مدیران و روسای مو اینترنتی بیرون مراجعه کنند.
امیری فرد گفت: رعایت عدالت در ساماندهی نیروها و پرهیز از تبعیض برای اعتمادسازی باید مورد توجه قرار گیرد، شایسته است در زمینه ساماندهی نیروی انسانی و تجهیزات هم عدالت، اصل باشد.

✅وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران مدارس در حوزه های مختلف ضروری است، گاهی مدیران مدارس از روی ناآگاهی خلافی انجام می دهند اما همه ما باید بدانیم جهل به قانون رافع مسئولیت نیست.

✅معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: دریافت وجه نقدی یا ارائه شماره حساب شخصی به خانواده ها در مدارس ممنوع است و در این زمینه باید توجه لازم صورت گیرد.

✅بر پایه این گزارش، نشست تخصصی معاونان پشتیبانی و توسعه مدیریت، مسئولان دبیرخانه، کارشناسان امور اداری، مالی، بودجه، اتوماسیون، امین اموال و نمایندگان ذیحساب آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در کانون اندیشه آموزش و پرورش ناحیه 2 کرمان در حال برگزاری است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا