🔰معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

⭕170 هزار معلم در مدارس غیردولتی در کشور مشغول به کار هستند

💠معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 1401 گفت: 170 هزار معلم در مدارس غیردولتی در کشور مشغول به کار هستند.

✅به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد محمودزاده گفت: ظرفیتی در آموزش و پرورش ایجاد شده که از محل تبدیل به احسن کردن دارایی های آموزش و پرورش پروژه های نیمه تمام تکمیل شوند.

✅وی افزود: در سراسر کشور مدارسی داریم که مخروبه و بلااستفاده اند همچنین سایر فضاها و زمین هایی داریم که باید به فروش برسند یا تغییر کاربری دهند تا از محل فروش آنها بخشی از چالش های آموزش و پرورش رفع شود.

✅معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: در ارزیابی آموزش و پرورش استان ها چند موضوع را از جمله نحوه مدیریت پروژه های خیری نیمه تمام و تبدیل به احسن شدن آنها را جزو شاخص های ارزیابی قرار داده ایم.

✅محمود زاده گفت: واگذاری زمین به موسسان مدارس غیردولتی با اولویت آمار پوشش دانش آموزی، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و…و اعطای امکانات و تسهیلاتی برای این مدارس باید در دستور کار قرار گیرد.

✅وی اظهار داشت: استفاده از تبصره ماده 18 قانون بودجه برای موسسان مدارس غیردولتی باید در استان فعال شود و معلمان تمام وقت در مدارس غیردولتی به طور کامل و سایر معلمان این مدارس به ازای ساعت های کاری شان باید بیمه شوند.

✅بر پایه این گزارش: سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، استاندار و نمایندگان مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا