✴️دکتر پورابراهیمی در نشست مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد با مدیران و اصحاب رسانه در کرمان پیشنهاد کرد:

🔻جشنواره های تخصصی مطبوعات با محور مقاومت در کرمان برگزار شود

🔻نماینده کرمان و راور در مجلس خطاب به مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد گفت: جشنواره های تخصصی مطبوعات را با محور مقاومت و حاج قاسم تعریف و در کرمان برگزار کنید تا کرمان قطب رسانه ای کشور باشد.

🔻دکترمحمدرضا پورابراهیمی،در نشست مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد با مدیران و اصحاب رسانه در کرمان گفت: کرمان از شاخصه های رسانه ای بالایی برخوردار است و به همین دلیل نگاه ویژه ای از سوی اداره کل مطبوعات می طلبد.

🔻وی افزود: ظرفیت های مهمی در ارتقای جایگاه رسانه ای در استان کرمان وجود دارد و باید برنامه ای برای ارتقای این ظرفیت ریخت.

🔻پورابراهیمی پیشنهاد کرد: اداره کل مطبوعات داخلی کمک هایی فارغ از ارزیابی های معمول به رسانه های استان کرمان اختصاص دهد و بعد از یک بازه زمانی ارزیابی کنید که اگر موفق نبودند قطع شود زیرا بالفعل شدن ظرفیت ها نیاز به حمایت دارد.

🔻رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه باید برنامه مشخصی در حوزه مطبوعات استان کرمان داشته باشید؛ تصریح کرد: امروز نام کرمان به واسطه شهید سلیمانی همه جا بر سر زبان ها است و درخواست داریم جشنواره های تخصصی مطبوعات را با محور مقاومت و حاج قاسم تعریف و در کرمان برگزار کنید تا کرمان قطب رسانه ای کشور باشد که انگیزه ایجاد می کند.

🔻وی اعلام کرد: ما در مجلس در حوزه پشتیبانی اقتصادی آمادگی داریم و اگر بتوانیم تعاریف مشترک از همکاری ها داشته باشیم از تصمیمات شما برای حمایت بهتر از رسانه ها حمایت می کنیم.
————————————

https://www.instagram.com/divareshahr.ir

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا