‍ ✅ تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات استان کرمان تا ۱۵ شهريور

⭕️ معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان اعلام کرد: فعالیت کلیه ادارات استان کرمان در روزهای پنجشنبه از تاریخ ۴ مرداد تا پانزدهم شهریور به مدت شش هفته تعطیل خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، علی بیگ‌زاده با اعلام این خبر افزود: کماکان ساعت کار ادارات از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ الی ۱۳ و ۳۰ می‌باشد.
وی تصریح کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش‌نشانی و خدمات امداد جاده‌ای و بانک‌ها طبق روال قبل ارائه خدمت می‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان عنوان کرد: براساس این تصمیم، بالاترین مقام مسئول در هر دستگاه اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که کاهش ساعت کار به صورت دورکاری کارکنان آن دستگاه در طول ایام هفته جبران شود.
بیگ‌زاده گفت: این تصمیم با توجه به افزایش دما در سطح استان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و پایداری شبکه در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعت به استناد تصویب نامه هیئت وزیران و با عنایت به درخواست شرکت سهامی برق منطقه‌ای کرمان و به استناد مصوبه شورا‌های مربوطه و همچنین موافقت دکتر فداکار استاندار کرمان اتخاذ شده است.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه‌های قضایی، امنیتی، نظامی و انتظامی براساس مقررات مربوطه است.

۱۴۰۱/۵/۴

اداره کل روابط عمومی استانداری_کرمان

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا