۶ نفر در رابطه با آتش سوزی انبار کارخانه مدیران خودرو تحت تعقیب قضائی قرار گرفتند

افشاری از تحت تعقیب قرار گرفتن ۶ نفر در رابطه با موضوع آتش سوزی در انبار ضایعات شرکت مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید خبر داد.

معین افشاری گفت: پس از کسب گزارشی مبنی بر آتش سوزی در قسمتی از کارخانه مدیران خودرو، فورا قاضی عظیمی، رییس شعبه دوم دادگاه عمومی بروات و معاون اینجانب در محل حادثه حاضر و تحقیقات اولیه آغاز شد. 

وی با اشاره به اینکه این آتش سوزی هیچ گونه آسیب انسانی در پی نداشته نداشته و صرفا خسارت وارده مالی بوده است، افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است و ۶ متهم تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه علت وقوع حریق در دست تحقیق و نیازمند کار کارشناسی و بررسی بیشتر است، تصریح کرد: با ورود دستگاه قضایی و همت مسئولان ارگ و کارخانه مدیران خودرو و اقدام به موقع و همه جانبه از سوی ماموران آتش نشانی از شهرهای مجاور آتش سریعا مهار شد و از سرایت به سایر قسمت ها جلوگیری شد. 

افشاری خطاب به مدیران کارخانه ها و تولیدی ها گفت: بایستی مسئولان کارخانه ها و شرکت های تولیدی نکات ایمنی و تامین امنیت کامل محیط کار را مورد توجه قرار دهند تا از بروز حوادث ناگوار مشابه پیشگیری گردد.

رئیس حوزه قضائی بخش بروات هشدار داد: در صورت محرز شدن قصور و کوتاهی در وقوع این حادثه، با مدیران و کارکنانی که مرتکب ترک فعل شده باشند، برخورد قضایی خواهد شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا