چهارمین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در گلزار شهدای کرمان آغاز بکار کرد

چهارمین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در گلزار شهدای کرمان آغاز بکار کرد

چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی روز چهارشنبه همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر در گلزار شهدای کرمان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار، موضوع تئاترهای اجرا شده در این جشنواره در زمینه ابعاد شخصیتی و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

محمدمهدی کاظم تبار دبیر جشنواره در آیین آغاز به کار این رویداد گفت: فراخوان جشنواره در آذرماه منتشر و بیش از ۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

به گفته وی از این تعداد ۳۰ اثر از ۲۳ شهرستان انتخاب شد که در واقع این شهرها در سطح کشور میزبان جشنواره خواهند بود.

وی وجه تمایز این دوره از جشنواره را گستردگی آن در سراسر کشور عنوان کرد و افزود: این جشنواره، زنگ آغازی برای بین‌المللی کردن این رویداد است.

کاظم تبار با بیان اینکه جشنواره تئاتر سردار آسمانی امسال در هرات افغانستان نیز برگزار شد اظهارداشت: امیدواریم در دوره های بعد با حضور نمایش های گسترده تر در کشورهای جهان اسلام این مهم را گسترش دهیم.

وی گفت: هنرمندان با برافراشتن پرچم جشنواره، مُهر تاییدی بر امنیت و آرامش کشور زدند و ثابت کردند پای اعتقادات خود ایستاده اند.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر سردار سلیمانی ادامه داد: امروز در این جشنواره اعلام می کنیم پای انقلاب و ایران هستیم و ما ملت، مسیر مجاهد راه حق حاج قاسم را با افتخار ادامه می دهیم.

به گزارش سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم بر توجه نسل جوان به ویژگی های شخصیتی حاج قاسم تاکید کرد و گفت: برای تبیین مکتب شهید سلیمانی باید اول شخصیت حاج قاسم را بشناسیم.

وی در ادامه ویژگی های شخصیتی سردار دل ها از جمله گذشت این شهید از گناه، مال، آبرو، عزیزانش و نیز گذشتن از جان را برشمرد و با تشریح ابعاد نظام اعتقادی، سیاسی و مدیریتی مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: نظام سیاسی حاج قاسم، جامع‌ترین نظام سیاسی مورد تایید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است. 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا