پیشرفت 70درصدی طرح سلامت محور در بولوار هوانیروز /شور و تحرک خانواده در پیاده راه سلامت

معاون حمل و نقل و امورزیربنایی منطقه دو از پیشرفت فیزیکی 70درصدی اجرای پیاده راه سلامت خبر داد.

سرویس خبر :مدیریت ارتباطات شهرداری منطقه دو

وحید زنگی ابادی با بیان اینکه اجرای پیاده راه سلامت یکی از طرح های سلامت محور است که در منطقه دو در حال اجرا است، گفت:فاز اول پیاده راه سلامت از ابتدای بولوار هوانیروز تا ابتدای کوچه هشت این بولوار طی سال های گذشت اجرا شد.
وی به اغاز عملیات عمرانی فاز دوم این طرح از اوایل سال جاری خبر داد و گفت :به همت همکاران معاونت حمل و نقل منطقه این پروژه تا کنون 70درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی محدوده اجرای فاز دوم این پروژه را از کوچه 8هوانیروز تا ابتدای غدیر یک اعلام کرد و افزود:این پروژه به طول 460متر و به عرض حداکثری 9و نیم متر است.
زنگی ابادی اجرای مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری، مسیر ویژه روشندلان، اجرای باکس های گل و زیباسازی اطراف درختان کاشته شده موجود در این مسیر را از جمله اقدامات انجام شده برشمرد و افزود:جهت تردد آسان معلولان مسیری مناسب سازی و اجرا شده است.
وی تصریح کرد:به همت همکاران حوزه خدمات شهری منطقه عملیات های نورپردازی، نصب مبلمان و الاچیق ، اجرای فضای سبز نیز در این پروژه اجرا می شود.
وی ضمن تشکر از حمایت های شهردار منطقه و همراهی بسیار خوب همکاران حوزه خدمات شهری در اجرای این طرح، افزود:همه تلاشمان ما رضایت سلامت و شادابی و نشاط شهروندان است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا