پدر ۴۹ ساله رفسنجانی، ناجی جان ۳ بیمار شد

پدر ۴۹ ساله رفسنجانی که به دلیل ضایعه مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، به سه بیمار نیازمند پیوند عضو، حیاتی دوباره بخشید.

زهرا عظیمی مسئول هماهنگ کننده اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به چهارمین اهدای عضو رفسنجان در سال جدید گفت: زنده یاد محمد رضا صادقی مقدم در اثر ضایعه مغزی برای درمان به بیمارستانی در یزد مراجعه کرد که متأسفانه اقدامات درمانی برای وی اثربخش نبود و با تشخیص عارضه‌ مرگ مغزی از سوی پزشکان متخصص و با رضایت قانونی خانواده، با اهدای اعضای خود به بیماران نیازمند عضو، به آنان جانی دوباره بخشید.

وی افزود: با اهدای ۳ ارگان حیات بخش از جمله کبد و کلیه‌های پدر ۴۹ ساله رفسنجانی، سه بیمار در لیست انتظار دریافت عضو جانی دوباره یافتند و لبخند زندگی بر لبان آنها نقش بست.
 
 عظیمی تصریح کرد: عمل اهدای عضو چهارم خرداد ماه در یزد انجام شد و کبد به بیمار نیازمند یزدی پیوند زده شد و دو کلیه به علت نبود گیرنده مناسب در یزد برای پیوند به بیمار نیازمند دریافت عضو به شیراز منتقل و به بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی، ضمن قدردانی و آرزوی صبر و بردباری برای خانواده این اهدا کننده عضو، برای آن عزیز علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت کرد و بیان داشت: سه اهدای عضو در رفسنجان از ابتدای سال تاکنون صورت گرفته و این چهارمین اهدا عضو است که عمل برداشت عضو در یزد انجام شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا