هفتمین جشنواره ابوذر کرمان فراخوان داد

هفتمین جشنواره ابوذر کرمان فراخوان داد

فراخوان جشنواره ابوذر استان کرمان در دور هفتم روز چهارشنبه منتشر و محورها و شرایط شرکت اهالی رسانه در این رویداد اعلام شد.

رییس سازمان بسیج رسانه کرمان ضمن تشریح محورهای این دوره از جشنواره ابوذر استان گفت: آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی اول فرودین تا بیستم دیماه ۱۴۰۱ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده باشد.

امین رجایی در گفت و گو با خبرنگار محورهای جشنواره هفتم ابوذر استان کرمان را شامل شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط‌آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و نیز سبک زندگی ایرانی _اسلامی برشمرد.

وی ادامه داد: گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست قالب های جشنواره برای ارسال اثر هستند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به نحوه ثبت‌نام و مهلت ارسال آثار اظهارداشت: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۱ از طریق رایانامه sms_TAHERI@YAHOO.COM یا به نشانی دبیرخانه به شرح کرمان، خیابان فیروزه، کوچه۲، ساختمان سردار شهید حجازی سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله ارسال کنند.

به گفته وی همچنین علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق شماره دورنگار ۰۳۴۳۲۴۵۵۲۴۱ یا در پیام رسان ایتا به نشانی شماره ۰۹۰۲۲۹۸۳۲۹۲ ارسال کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمان تاکید کرد: به همراه هر اثر اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام اثر(تیتر)، قالب و محور ارسال شود.

پوستر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر ۲۵ آبان امسال با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رونمایی شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا