مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

آغاز رتبه‌ بندی معلمان از ۲۶ مردادماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس شهرستان قلعه گنج از آغاز رتبه‌بندی معلمان از ۲۶ مرداد خبر داد و گفت: بخشی از مطالبات معلمان به صورت علی‌الحساب همراه با حقوق مرداد ماه پرداخت می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان رضا رضایی در این جلسه خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان قلعه گنج از نیرو های جوان تشکیل شده که خوشبختانه نیرو های جوان امید آفرین و تحول گرا هستند.

وی بیان کرد: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.

رضایی با بیان اینکه ۸۰۶ هزار فرهنگی در کشور مشمول رتبه بندی می شوند اظهار کرد: رتبه بندی معلمان نیاز به وقت زیاد دارد اما در دولت مردمی با کار جهادی و انقلابی بزودی اجرایی می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به مدیران مدارس استان بر تسهیل فرآیند رتبه بندی و تایید مدارک همکاران فرهنگی تاکید کرد.

رضا رضایی با بیان اینکه رتبه بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می شود از پرداخت وجه رتبه بندی همراه با حقوق مرداد ماه خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از اختصاص یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه ویژه آموزش و پرورش استان در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور به استان کرمان خبر داد.

رضا رضایی تجهیز، ساخت، بروز رسانی و استاندارد سازی مدارس را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تسهیل فرآیند یاددهی یادگیری دانست و بر نگهداری اموال و تجهیزات مدارس تاکید کرد.

وی بر آماده سازی مدارس جهت بازگشایی در اول مهر ماه تاکید کرد و گفت: تمامی کلاس های درس در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری برگزار می شوند.

رضایی از اختصاص بودجه ۴۲ میلیارد تومانی برای ساخت سرویس های بهداشتی مدارس استان خبر داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر ساماندهی نیروی انسانی بر اساس واقعیت ها و نیاز مدارس تاکید کرد و افزود: به گونه ای در استان برنامه ریزی شده است که روز اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نباشد.

رضا رضایی توجه به فعالیت های تربیتی را نیز ضروری دانست و از برگزاری طرح آموزش روخوانی قرآن مجید با همکاری خانواده ها در تابستان جاری ویژه دانش آموزان کلاس اولی خبر داد.

بر پایه گزارش: جلسه مدیران مدارس شهرستان قلعه گنج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در google
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
دیوار شهر

دیوار شهر

به نام خالق مهربان و دوست‌داشتنی با سلام و درود فراوان حضور شما کاربر گرانمایه: باتوجه به سه دهه فعالیت در زمینه‌ی گردآوری بانک های اطلاعاتی تحت عنوان کتاب سبز که حاوی نام، آدرس و شماره تلفن مشاغل مورد نیاز جامعه بود ، اینک سامانه بزرگ «daftar118.ir» با طراحی و پیاده سازی پیشرفته ترین برنامه‌ ی روز IT و بهره‌گیری از متخصصین فرهیخته، جامع ترین بانک اطلاعات مشاغل را تهیه و هم‌اکنون در اختیار شما کاربر گرامی قرار داده است. در این سامانه کلیه اطلاعات مورد نیاز شما مربوط به هر شغل مهیا گردیده است، به نحوی که شما قادر خواهید بود کوتاه ترین دقایق ممکن به شغل مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. امید است این خدمت کوچک نزد شما بزرگواران مورد قبول واقع گردد. دفتر ارتباطات مردمی نشریه و پایگاه خبری « دیوار شهر».

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا